י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר הניצחון המהדהד

נתניהו חייב לעצור בכל דרך את הכנופיה

העם בישראל הוציא 'הערת אזהרה' לכנופיית שלטון החוק, המנסה להתנקש בדמוקרטיה באמצעות חיסול פוליטי של ראש הממשלה • דעה אישית 

נתניהו חייב לעצור בכל דרך את הכנופיה
נתניהו צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

הביטוי 'כנופיית שלטון החוק' רשום על שמו של נשיא המדינה ראובן ריבלין, עוד מהימים בהם פיו וליבו היו שווים. עם סיכול מינויו לתפקיד שר המשפטים אמר ריבלין ש"יש פה איום על הדמוקרטיה דווקא על ידי מי שמדברים בשם הדמוקרטיה. ברגע שיש מישהו שמאיים על החבורה, פועלים נגדו ברשעות גדולה ומתוך סימביוזה מוחלטת בין הרשות החוקרת, הרשות התובעת והרשות השביעית. ואז יוצרים נגד האדם סטיגמה ומדליפים לעיתונים באופן סלקטיבי מהחקירה".

ריבלין יודע היטב שדבריו היו אז ונותרו היום מדויקים להפליא. מה שכן, במרוצת השנים תעוזת הכנופיה גברה ונראה כי אין ברירה אלא לרסן בנחישות את הגולם המשפטי שקם על יוצרו. מערכת הבחירות שהסתיימה זה עתה התאפיינה בין היתר בהתערבות בוטה ומחפירה של כנופיית שלטון החוק במשחק הפוליטי. כל חברי הכנופיה התגייסו באופן טוטאלי להביא לתבוסת הימין, כאשר כל האמצעים כשרים להשגת המטרה הלא קדושה.

לראש ממשלת ישראל אסור להצטלם עם חיילים החל מתשעים יום לפני הבחירות, כדי לא ליצור מראית עין של התערבות צבאית בתהליך הדמוקרטי, אבל לפרקליטות מותר לפרסם נגדו כתב חשדות הזוי ארבעים יום לבחירות, למשטרה מותר לזמן ראש מפלגה חרדית לחקירה שבועיים לבחירות ולמשרד מבקר המדינה מותר להדליף על "בדיקת דיווחים כוזבים של נתניהו" רגע לפני פתיחת הקלפיות.

העם אמר את דברו בצורה ברורה ביותר. בנימין נתניהו זכה לאמון הציבור בפעם החמישית, עם הצוללות, המתנות, עדי המדינה ושאר ירקות. העם בישראל הבהיר לכנופיית שלטון החוק שהוא לא מאמין לה, בלשון המעטה. הוא לא קונה את ה"מלחמה בשחיתות" אלא רואה בהליכים המשפטיים נגד נתניהו ניסיון לשדוד את הדמוקרטיה ולחולל הפיכה משפטית בלתי חוקית ובלתי מוסרית בעליל.

כעת על נתניהו לסכל את ניסיון ההפיכה, בהתאם לרצון העם. לא משנה אם באמצעות חסינות, חוק צרפתי מורחב, פסקת ההתגברות או כל חוק שיעצור את השתוללות הכנופיה נגד העם ונבחריו ויבלום את הדיקטטורה המשפטית של בג"ץ בשירות השמאל. על נבחרי הציבור להחזיר לעצמם מיד את המשילות והסמכויות שנגזלו מהם בכוח הזרוע על ידי פקידים ויועצים משפטיים חסרי אחריות ונעדרי סמכות שאיש לא בחר בהם לקבל החלטות ציבוריות, גדולות וקטנות כאחד.

אם השמאל רוצה לחזור לשלוט, בבקשה. שישכנע את הבוחר בצדקת דרכו וביכולותיו להנהיג את המדינה. על הדרך כדאי גם שיסביר את כישלונותיו המחפירים בכל תחום בשנות שלטונו הזכורים לרעה. אבל בשום אופן אין לאפשר לו להתנקש בדמוקרטיה באצטלה משפטית מחוררת ככברה. אסור לתת לו לרוקן את נבחרי הציבור מסמכויותיהם ולהפוך תהליכים פוליטיים לגיטימיים ל"חשדות לפלילים". לנבחרי ציבור מותר לקבל החלטות, לסייע לאזרחים ואפילו להשפיע על התקשורת, שכולנו יודעים כמה היא מוטה, מגמתית ומגויסת לטובת השמאל הקיצוני.

השמאל בישראל קטן מהימין בפער דרמטי. עניין של דמוגרפיה. הימין עומד להקים ממשלה יציבה אחרי שכמיטב המסורת הוא שרף מאות אלפי קולות ברשימות שלא צלחו את אחוז החסימה. לולא שריפת הקולות המאסיבית המחנה הלאומי היה מונה בכנסת הקרובה כמעט שבעים וחמישה מנדטים. מדהים.

בני גנץ הוא יהודי חף מפשע שבסך הכול התכוון להיכנס למערכת הפוליטית ולהתמנות לשר הביטחון אצל נתניהו. לגיטימי. בדרך הוא נקלע נעבעך לסיטואציה הלא נכונה שבה השמאל חיפש נואשות אחר הסוס התורן לרכב עליו בדרך להפלת נתניהו. נקווה בשביל גנץ שיצליח להיחלץ משוביו הפוליטיים במהרה.

לפיד הפך רישמית לגווייה פוליטית בס"ד. עד הבחירות הבאות הוא יישחק כדבעי בקרבות בוץ פנימיים וימותג כסחורה משומשת ומעלה עובש בדרך להיזרק לפח האשפה של הפוליטיקה הישראלית.

ש"ס ויהדות התורה השיגו ניצחון אדיר נגד כל הסיכויים. נתניהו החדיר קש בקוטר 60 צול לתוך הקרביים של הציבור החרדי, ולא עלתה בידו לגמוע ולו רביעית הכוס. המפלגות החרדיות לא נפגעו ממשתה נתניהו ואפילו הציגו צמיחה מכובדת במספר הקולות ברוב המקומות.

יהדות התורה התמודדה גם מול קמפיין מאסיבי של קנאים ישנים וחדשים, שהשקיעו משאבים ניכרים במאמץ לחבל בכוח החרדי, ממניעים עליהם נאמר בחז"ל כי הם מוציאים את האדם מן העולם. מי שלא מצביע בהוראת רבו כל הכבוד לו. אולם, הקמפיין המחפיר נגד אלו שכן מצביעים בהוראת רבותיהם פסול מיסודו מכל הבחינות.

לקנאים המקוריים והמזויפים הצטרפו שורה של "עיתונאים" מטעם שניפחו ללא הרף ובכוונת מכוון את ספין ה"זליגה" המדומיינת לביבי, לפייגלין ועוד. בסופו של יום התברר כי החרדים לא זלגו לשום מקום ולא התרשמו מבלונים תקשורתיים שנופחו על ידי בלונים אנושיים. ברגע האמת כמעט כולם צייתו לגדולי ישראל נבג"ם ויבלחט"א שפסקו לשעה ולדורות: מצווה גדולה להשתתף בבחירות, להציל מזוטו של ים ולקדש שם שמיים ברבים.

בג"ץ בנימין נתניהו טור דעה המפלגות החרדיות בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד