י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החשדנות ב'כחול לבן'

האסטרטג חשף: "כל הצוות עבר פוליגרף"

כבר בהדלפה הראשונה במטה 'כחול לבן' נדרש צוות הקמפיין להתחבר למכונת אמת בכדי לעלות על זהותו של המדליף, כך חושף מנהל הקמפיין בראיון טלוויזיוני ראשון לאחר הבחירות

האסטרטג חשף: "כל הצוות עבר פוליגרף"
ארבעת ראשי כחול לבן צילום: פלאש 90

ב'כחול לבן' חשדו בכל מי שזז, כי הוא המדליף לתקשורת את ההקלטות ואת התוכניות הסודיות, בשל כך הכריחו את צוות הקמפיין לעבור בדיקה במכונת אמת כדי לשלול או לחשוף את זהותו של המדליף, עד אתמול זה היה בגדר פרסום עיתונאי.

בראיון לתוכנית 'עובדה' ששודרה אמש (ראשון) ב'ערוץ 12', אישש האסטרטג של 'כחול לבן' את הפרסומים. איתי בן חורין מנהל הקמפיין סיפר למגישת התכנית אילנה דיין כי יום לאחר שדלף תוכנו של הנאום הראשון של בני גנץ לפרשן הפוליטי עמית סגל - עוד בטרם נישא, כל הצוות האסטרטגי עבר בדיקת פוליגרף.

הוא משחזר, כי זה היה 24 שעות לפני שהושק הנאום הראשון תחת הכותרת "בני גנץ מדבר", שהגיע אחרי חודש של שתיקה ארוכה וביקורת תקשורתית נוקבת השכם והערב על אי הצגת מצע ומסרים, "בשעה 7:50 עמית סגל מתקשר ושואל לגבי ציטוטים מתוך הנאום", מספר בן חורין.   

"עברנו בדיקת פוליגרף, כל הצוות האסטרטגי, במקום להתעסק בהכנות לאירוע הגדול אנחנו מחוברים למכונה, כולנו עברנו אותה - מהצוות האסטרטגי לא דלף דבר", כך שחזר מנהל הקמפיין לעיני הצופים.

מפלגת כחול לבן בני גנץ עמית סגל הדלפה אילנה דיין עובדה איתי בן חורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד