י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המטוטלת נמשכת

המנדט השמיני של יהדות התורה חוזר?

בתום ספירה ובדיקה ועדכון קלפיות שבהן נמצאו טעויות בהצבעה של יהדות התורה - נכון לרגע זה המנדט השמיני של יהדות התורה נכנס לכנסת ב-91 קולות בלבד • המנדט מגיע על חשבון הליכוד - שתרד ל-35 מנדטים

המנדט השמיני של יהדות התורה חוזר?
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל ויעקב נחומי, פלאש 90

בתום ספירה ובדיקה ועדכון קלפיות שבו נמצאו טעויות בהצבעה של יהדות התורה נכון לרגע זה המנדט השמיני של יהדות התורה נכנס לכנסת ב-91 קולות בלבד על חשבון הליכוד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נציגי יהדות התורה הח"כים ליצמן, גפני, פרוש ומקלב הגיעו לבית הנשיא וליצמן אמר לנשיא ריבלין: "התבשרנו ע"י ועדת הבחירות לפני שנכנסנו לפה שאנחנו עולים ל 8 מנדטים".

במקביל מבהירים בועדת הבחירות המרכזית כי היא איננה מוסרת עדכוני ביניים בדבר תוצאות הבחירות למי מבין רשימות המעומדים.

כמו כן, מדגישה הועדה כי החישובים לחלוקת המנדטים יתבצעו אך ורק בתום הליך הבקרה והבדיקות שמבצעת הוועדה.

בלילה האחרון הוקם חמ''ל מיוחד של 'דגל התורה' במודיעין עילית יחד עם  מנהל המחלקה המוניציפלית מנחם שפירא, מנכ"ל דגל התורה משה שיפמן, ר' קובי רוזנשטיין ופעיל דגל התורה צביקי לוי - שם עבדו פעילי דגל התורה לעבור על כל הקלפיות בארץ, למצוא את כל טעויות ההקלדה של יהדות התורה ומפלגת ש"ס אשר יהדות התורה חתמו איתם הסכם עודפים. 

המאמצים נעשו בעקבות ההפרש של כמה מאות קולות בודדים מפרידים בין יהדות התורה לבין המנדט השמיני.  

פעיל שעבד במקום סיפר הלילה בהתרגשות שהצליחו למצוא 159 קול אשר שייכים ליהדות התורה ולש"ס ובטעות הועברו למפלגות אחרות, ביהדות התורה עדיין ממתינים במתח כיון שיש עוד שני קלפיות שלא נספרו, ולא יודעים מה יש שם.
וכן מקווים שיצליחו לעבור על כל הקולות בארץ, הפעילים מבקשים מהציבור להתפלל שנצליח במאבק ונקבל את המנדט השמיני ובכך יהיה עוד כוח במאבק להילחם למען קיום היהדות. 
יהדות התורה מנדט קלפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד