י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סמסונג תשיק את גלקסי 3 באפריל

הגלקסי נגד אייפון - סיבוב שלישי: לפי דיווחים באירופה, מתחרהו הגדול של האייפון יפעל באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד 4 ויהיה בעל מעבד 4 ליבות חדש

  • י' אדר התשע"ב
אנדרואיד מול אפל. צילום: TheMarker
אנדרואיד מול אפל. צילום: TheMarker

מחליפו של הגלקסי 2, מכשיר הסלולר הנמכר ביותר של סמסונג, צפוי לצאת באפריל - כך דיווח האתר ZDnet. לפי האתר, אחת מסוכנויות הפרסום שעימן סמסונג עובדת, העבירה את המידע אודות הקמפיין שילווה את השקת גלקסי 3.

מכשיר הדגל החדש של היצרנית הקוריאנית עובד באמצעות מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, ומכוון להתחרות באייפון של אפל. לפי שמועות באינטרנט, הגלקסי 3 יכלול מסך בגודל 4.8 אינץ' ברזולוציה גבוהה של 1080P, מעבד 4 ליבות במהירות של 1.5 ג'יגה-הרץ', מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסל. כמו כן, המכשיר יותאם לעבודה בדור 4 ויפעל באמצעות הגרסה האחרונה של האנדרואיד - "אייס-קרים סנדוויץ'".

בשבוע שעבר הודיעה סמסונג, יצרנית מכשירי הסלולר השנייה בגודלה בעולם, כי תגדיל באופן משמעותי את השקעתה במערכת ההפעלה שפיתחה, ותציב אותה כאלטרנטיבה למערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. מרבית הסמארטפונים שמוכרת היום סמסונג פועלים עם אנדרואיד.

סמסונג הודיעה כי תשווק טלפונים עם מערכת ההפעלה של חלונות של מיקרוסופט. החברה מכרה ב-2011 יותר מ-300 מכשירי טלפונים סלולריים והודיעה כי היא צופה שמכירותיה ב-2012 יגיעו ל-380 מיליון מכשירים.
גלקסי אפל סמסונג אייפון סלולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד