י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בניגוד לפרשנויות

השרה שקד נפרדת ולא שוכחת את בנט

פרשנים העריכו כי איילת שקד לא אהבה מלכתחילה את הפרישה מ'הבית היהודי' וכי היא נמצאת בימים אלה בנתק משותפה הפוליטי נפתלי בנט, אולם הערב בפוסט פרידה שקד מודה לבנט: "על דרך מופלאה, ערכית ואמיתית"

השרה שקד נפרדת ולא שוכחת את בנט
הימין החדש צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

לא מעט אנשי ימין מיצרים על התוצאה הכואבת של הבחירות, עם הישארותם של שני השרים המצטיינים נפתלי בנט ואיילת שקד מחוץ לכנסת.

אחרי שנפתלי בנט הודה בתבוסתו בפוסט ארוך בדף הפייסבוק, גם שותפתו לדרך איילת שקד עשתה כן ופרסמה פוסט פרידה בדף הפייסבוק שלה.

"חברים, תומכים ופעילים יקרים, תודה רבה. אתם מדהימים, אידיאליסטים אמיתיים שכל מפלגה היתה שמחה לשכמותכם".

"רוח הלחימה של מאות המתנדבים שהגיעו מכל הארץ ריגשה אותי מאד ועודדה אותי בימים לא קלים. חלק מהממצאים תוקנו ע"י ועדת הבחירות. קלפיות בהן נמצאו אי סדרים משמעותיים וחשד לפלילים הועברו לוועדת הבחירות וממנה לחקירת משטרה, אולם אין בסמכותה לפסול אותן. אנחנו מקבלים את דין הבוחר וממשיכים הלאה", כותבת שקד.

"אני אופטימית. אני מאמינה גדולה בדמוקרטיה הישראלית ואני אסירת תודה שניתנה לי הזכות לשרת את מדינת ישראל בכנסת ובממשלה. כל יום בשבתי כשרת המשפטים הזכרתי לעצמי שאני שרת המשפטים של מדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל, שיתפה השרה הפופולרית.

למרות הפרסומים על נתק בין השניים, שקד דווקא מפרגנת וכותבת, "אני מודה לשותפי לדרך השר נפתלי בנט על דרך מופלאה, ערכית ואמיתית".

על מה שהספיקו בשש השנים שפעלו בכנסת, כתבה שקד, "בשנים האחרונות תרמנו להסטת הספינה הישראלית ימינה ברבדים רבים. אני מקווה שהיא תמשיך לשוט בכיוון הנכון. לראשונה הציבור בישראל הצביע ימין וקיבל ימין במלא מובן המילה, ואני מאמינה שהמגמה הזו תימשך. שינינו את השיח משיח של פינוי לשיח של הסדרה. משיח של משפטיזציה לשיח של משילות. משיח של התרפסות לשיח של תעוזה. משיח של קבלת המציאות כפי שהיא לשיח של שינוי המצב הקיים. הרוח החדשה שהבאנו לממשלת ישראל תמשיך לנשוב".

לגבי העתיד אמרה, "אני אופטימית. המהפכה שהתחלנו לא תיעצר. היא תמשיך ביתר שאת, פשוט כי אי אפשר אחרת".

לסיום סיכמה, "אני גאה ששירתי את עם ישראל כנבחרת ציבור וכשרת המשפטים בתקופה כה ייחודית בהיסטוריה היהודית. ריבונות יהודית איננה דבר מובן מאליו. זכינו ליטול חלק בתקומת העם היהודי בארצו".

וגם רמזה על קאמבק, "אני מבטיחה שאמשיך לשרת את הציבור בישראל בכל מקום אשר אפנה, באהבה ובמסירות".

"חברים, פעילים ותומכים יקרים, תשמרו על קשר. אני מאחלת לכם חג חירות כשר ושמח. ניפגש אחרי החג. אוהבת אתכם מאד, איילת".

מפלגת הימין החדש איילת שקד נפתלי בנט בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד