י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בשבת חתן

תכשיטי הכלה בשווי 30 אלף שקלים נגנבו

חתן וכלה שחגגו שבת חתן בישיבה ביישוב החרדי טלזסטון, חוו מפח נפש בעיצומה של השבת, לאחר שגילו כי תכשיטי הכלה נעלמו מהחדר | אודות לפעילות המשטרה, הגניבה אותרה והושבה להם

תכשיטי הכלה בשווי 30 אלף שקלים נגנבו
תכשיטי הכלה שנמצאו בבית הגנב צילום: דוברות המשטרה

תכשיטי החתונה בשווי כשלושים אלף שקלים בהם טבעות האירוסין והנישואים, נגנבו – חקירה מהירה של המשטרה הביאה להשבתם לידיהם של החתן והכלה.

חקירת המשטרה החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אתמול (שלישי), לפיו, בישיבה בקריית יערים שבטלזסטון שהו במהלך סוף השבוע חתן וכלה כחלק משבת שבע ברכות לאחר חתונתם, ומחדרם נגנבה קופסא שהכילה את תכשיטיהם שנרכשו לרגל החתונה, ובהם טבעות אירוסין ונישואים, צמידים ושרשראות יקרי ערך בשווי כ–30 אלף שקלים.

השוטרים שהגיעו ואספו ראיות וממצאים שהעלו את חשדם כי אחד המנקים העובד במקום גנב את התכשיטים, והוא מיד אותר ונעצר לחקירה בחשד לגניבה.

במהלך חקירתו של החשוד תושב השטחים כבן 41, התברר כי הוא החביא את התכשיטים הגנובים בביתו, והחוקרים כאמור מיד דאגו להשיבם לידיהם של הזוג המאושר.

"מיד עם הגשת התלונה, הבנו שהערך הסנטימנטלי של התכשיטים עולה בעשרות מונים על הערך הכספי שלהם, עשינו את כל הפעולות שביכולתנו על מנת לאתר את מיקומם של התכשיטים הגנובים ודאגנו להשיבם לידיהם של הזוג המאושר." ציין הבוקר אחד החוקרים.

תכשיטים גניבה שבת חתן טלז סטון שבת שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד