י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לא יתמודד?

גבאי מקדים את הפריימריז; העבודה בגירעון ענק

אחרי התבוסה בבחירות לכנסת העשרים ואחת, הפריימריז במפלגת העבודה ייערכו בתאריך מוקדם מהצפוי | מפלגת העבודה חשפה כי קיים גירעון של 4 מיליון שקל

גבאי מקדים את הפריימריז; העבודה בגירעון ענק
אבי גבאי בליל הבחירות 2019 צילום: פלאש 90

לאחר הכישלון הצורב במערכת הבחירות החולפת, כשמפלגת העבודה בראשות אבי גבאי ספגה מפלה היסטורית וצניחה אלקטורלית מ-24 מנדטים ל-6 בלבד, כעת נחשף הגירעון התקציבי שהביא גבאי למפלגת השמאל. במקביל, החליט היו"ר על הקדמת הפריימריז בשישה חודשים.

בפוסט שפרסמה לפני זמן קצר מפלגת העבודה נכתב: "מערכת הבחירות לא הסתיימה כפי ששאפנו וציפינו. לא ברמה הלאומית, ולא ברמה המפלגתית. מספר המנדטים שקיבלנו מציב בפנינו אתגר פרלמנטרי - שמחייב אותנו לעמוד בעוצמה מול המתקפות של הממשלה הזאת נגד שלטון החוק והדמוקרטיה - ולצידו, גם אתגר כלכלי ותקציבי".

במפלגה ציינו כי "הציבור בישראל אולי התרגל למצב שבו מפלגות מסתירות את מצבן הכספי ואת התנהלותן הכלכלית, לא נותנות דין וחשבון ולא לוקחות אחריות ציבורית על קשיים כלכליים. אנחנו לא התרגלנו. זו אינה דרכנו. אנחנו שמנו לעצמנו כיעד לשקף לציבור בישראל את האמת, גם אם היא איננה נעימה".

"בניגוד לפרסומים שונים בימים האחרונים לפיהם המפלגה נמצאת בגרעון של עשרות מיליוני שקלים, האמת היא שהתוצאות הסופיות יצרו לנו גרעון שעומד על כ-4 מיליון שקלים", נמסר. לשם השוואה, ציינו כי "לפני כעשור, החוב של מפלגת העבודה עמד על למעלה מ- 80 מיליון ש"ח".

אבי גבאי מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד