י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בקשו רחמים על הילד הקטן

בנימין בן שושנה רייזל נפצע אנושות בתאונה

חשד לתאונת פגע וברח; ילד נפגע אנושות מרכב חולף בשכונת רמות הירושלמית, הנהג נמלט מהמקום מבלי להגיש עזרה והמשטרה עורכת סריקות נרחבות אחריו במטרה לאתרו, עד כה אותר רק הרכב כשהוא נטוש באזור גבעת זאב | כונן מד"א מתאר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן"

בנימין בן שושנה רייזל נפצע אנושות בתאונה
זירת התאונה בשכונת רמות צילום: דוברות איחוד הצלה

הערב (ראשון) יום א' דחול המועד פסח, בסמוך לשעה 20:30 אירעה תאונת דרכים קשה ברחוב מירסקי בשכונת רמות בירושלים. ילד הולך רגל נפגע מרכב חולף.

צוותי רפואה ובהם איחוד הצלה ומגן דוד אדום, העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני שכלל החייאה מתקדמת, כשמצבו מוגדר אנוש. לאחר זמן קצר הוחלט לפנותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים 'שערי צדק', תוך כדי פעולות החייאה.

אלי פולק סגן נשיא 'איחוד הצלה' שטיפל בפצוע מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד כבן 6 ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל דובינקי סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד. במרכז הכביש שכב ילד קטן כבן 7 במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבי"ח".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהג נמלט עם רכבו מהזירה מבלי שעצר להגיש עזרה לילד הפצוע, כעבור כשלוש שעות לאחר סריקות נרחבות ופעולות חקירה נוספות של משטרת ישראל, אותר הרכב באזור גבעת זאב, שעל פי החשד היה מעורב בתאונה. בשלב זה עדיין נמשכים המאמצים לאיתור הנהג החשוד.

נתן, שהיה עד לתאונה, סיפר ל'וואלה חדשות': "הייתי ליד המעבר חציה וראיתי שם את הילד שנפגע שהיה עם אח שלו. הוא התחיל לרוץ במעבר חציה ואז עבר שם בדיוק רכב על איזה 100 קמ"ש ודרס אותו. הוא העיף אותו לפחות עשרה מטרים והיה בום גדול". עד הראיה הוסיף: "ישר רצתי לשם לבדוק מה קרה. הנהג עצר לאיזה שתי שניות ואחרי זה ברח. אני חושב שהיה אור ירוק להולכי הרגל כי כל הרכבים עצרו חוץ ממנו. הזמנו אמבולנס ומשטרה. ניסיתי לצלם את המספר רישוי של הרכב אבל ישר הוא ברח. חשבנו בהתחלה שאולי זה בכלל פיגוע כי הוא ברח". לדבריו, אחיו של הילד החל לבכות ולצרוח ואז ישר כנראה ברח לביתו כדי להודיע למשפחה.

מבית החולים 'שערי צדק' נמסר כי מצבו של הילד קשה מאוד והוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

שמו לתפילה: בנימין בן שושנה רייזל לרפו"ש.

 

תאונה קשה ילד פצוע תאונת פגע וברח שכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד