י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שתיקה ארוכה

השר שלא נכנס: חיסלו אותי בתרגיל מסריח

בעוד רוב רובם של הפוליטיקאים מקבלים עליהם באהבה את דין הבוחר, יש מי שמוצא את כולם אשמים חוץ מאת עצמו. שר התקשורת איוב קרא מס' 49 ברשימת 'הליכוד', יוצא במתקפה על חברי סיעתו ש"תכננו לו חיסול מגעיל" ופעלו למחוק אותו 

השר שלא נכנס: חיסלו אותי בתרגיל מסריח
איוב קרא צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר שנדחק למקום הלא ריאלי בבחירות המקדימות בליכוד ולאחר שעל פי תוצאות האמת יאלץ לצפות בדיוני הכנסת דרך ערוץ 'כנסת', השר היוצא איוב קרא מדבר ומאשים את חבריו בליכוד בחיסול פוליטי.

בראיון שהעניק ל'ידיעות אחרונות', האשים שר התקשורת היוצא, בין הייתר את חברי תנועתו - הח"כים דוד ביטן ודוד אמסלם כי הם "תכננו לי חיסול מגעיל", וכן, "תקעו לי סכין בגב", "עשו לי תרגיל מסריח", "תיכננו להפיל אותי", "רצו למחוק אותי", ו"עשו לי לינצ'ים שאולי מתאימים למפלגה בעולם השלישי אבל לא בליכוד".

קרא שהשיג את המקום ה-49 והלא ריאלי בפריימריז של 'הליכוד', שתק מאז, ולאחר הבחירות בראיון עיתונאי נחליט לפתוח את סגור ליבו ולהאשים את חבריו לסיעה כי פעלו לחסל אותו פוליטית וגרמו לכך שיתדרדר למקום לא ריאלי, "הח"כים דוד ביטן ודוד אמסלם בגיבוי שר הרווחה חיים  כץ. עשו לי תרגיל מסריח, במובן שהחליטו שאני לא דרוזי לטובת הבחירות הפנימיות", כך מצוטט השר הממורמר.

עוד טוען קרא כי, "ביטן ואמסלם, בגיבוי חיים כץ, היו הנציגים של ועדת החוקה שצריכה לבחור את שיטת הבחירות והם רצו להזיז אותי הצידה מכמה סיבות; לחלק יש מחשבה שלילית על הדרוזים וזה התבטא בחוק הלאום; חלק מצרכים פוליטיים אישיים כדי שהם יוכלו להתמנות לשרים; וחלק כי רצו את קולות הדרוזים הן לכנסת והן לפריימריז ואני מתחרה איתם".

קרא האשים בראיון כי, "בליכוד יש עוד ארבעה מגזרים: עולים, צעירים, נשים ומיעוטים. על שאר המגזרים כן התמודדו שרים וחברי כנסת ורק במגזר המיעוטים החריגו אותי ועשו לי לינץ'. זה מכוער מכיוון שזה לא נעשה 70 שנה באף מפלגה. לא ביקשתי הנחות".

השר הדרוזי טוען כי בעקבות הדחתו, 'כחול לבן' ובני גנץ השיגו את קולות העדה הדרוזית, "הדרוזים אמרו, מי שבוגד
במי שהכי נאמן לעם היהודי ולחוק הלאום – איך אנחנו יכולים להאמין לו שהוא יהיה לטובתנו? ולכן הם נטשו
את הליכוד לטובת כחול לבן. גנץ קיבל פי חמש מהליכוד במגזר הדרוזי ובמגזר הערבי, וזה בערך הפסד של מנדט.
מכל התכנונים כולם הפסידו", אמר.

נזכיר, כי במהלך הקדנציה היה קרא בכותרות ולא תמיד מזווית של עשייה אלא דווקא של דרמה וסערה, כשאחד האחרונים שבהם היתה כשהתמוטט במשכן הכנסת בכניסה למליאה. 

"ברור שזה קשה. אתה אחד השרים הפופולריים ברחוב. כולם לא מבינים. כל הציבור לא מבין. חוץ מביבי אף אחד לא מגיע לכמות כזאת של הערצה", קובע קרא על עצמו, "אני לא פוטר אף אחד מאחריות. אני מאמין שכולם מכים על חטא כי מזהים ששום תוצאה חיובית לא הייתה מכל המהלכים הללו. רק פגעו בתדמית הליכוד".

"המזל שהניצחון המזהיר – ואני שמח בניצחון בלי שום קשר – הסתיר את עוגמת הנפש והלינצ'ים שאולי
מתאימים למפלגה בעולם שלישי אבל לא בליכוד", כך השר תכף לשעבר.

התקפה פוליטית איוב קרא הליכוד פריימריז דוד ביטן דודי אמסלם השר חיים כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד