י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בכניסה ליישוב מירון

חרדי בשנות ה-60 לחייו נפגע מאוטובוס ונהרג

הולך רגל בשנות השישים לחייו, שהתארח בחג ובשבת במירון, נפגע מאוטובוס בצומת הכניסה ליישוב • "למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה"

חרדי בשנות ה-60 לחייו נפגע מאוטובוס ונהרג
זירת התאונה בצומת מירון צילום: דוברות ארגון הצלה

לפני שעה קלה (מוצאי שבת), אירעה תאונת דרכים קשה בצומת הכניסה למירון, הולך רגל נפגע מאוטובוס ונפצע קשה.

כונני ארגון הצלה וכן 'איחוד הצלה' שהוזעקו למקום, ביצעו פעולות החייאה בגבר בשנות השישים לחייו כאשר הוא ללא דופק וללא נשימה, וניסו להציל את חייו.

לאחר פעולות החייאה ממושכות, לא נותר להם אלא לקבוע את מותו בשטח. צוות זק"א צפון הוזעק לטפל בכבוד המת ובוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר באדם שהתארח במהלך חג שביעי של פסח ובשבת במירון, ועשה את דרכו לאוטובוס שאמור היה להשיבו לביתו.

שי שלזינגר חובש ב'איחוד הצלה' שהגיע ראשון למקום סיפר: "יחד עם חובשים תושבי מירון ויישובי הסביבה ביצענו החייאה על הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת אוטובוס. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת התאונה".

ברוך גולן מתנדב זק"א צפון אמר, כי מדובר בהולך רגל כבן 70 שעמד בטרמפיאדה ביציאה ממירון: "אוטובוס שככל הנראה נסע רוורס פגע בו, כשהגעתי לזירה ראיתי את הולך הרגל שכוב בצידי הכביש סמוך לאוטובוס עם פגיעה קשה וללא הכרה, לאחר פעולות החייאה מותו אושר במקום".

תאונת דרכים קשה זק"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד