י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר מחלה קשה

טרגדיה: האברך הצעיר ר' יצחק פקשר ז"ל

האברך הצעיר, שמחלתו התגלתה בגופו שבועות לאחר שהתחתן, נפטר בבית החולים בארה"ב כשהוא מותיר את משפחתו וחבריו הרבים אבלים 

טרגדיה: האברך הצעיר ר' יצחק פקשר ז"ל
האברך הצעיר ר' יצחק פקשר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים בארה"ב נפטר לבית עולמו האברך הצעיר ר' יצחק הכהן פקשר ז"ל מחסידי באיאן, לאחר שסבל מהמחלה הקשה ממנה סבל בשנים האחרונות. המחלה התגלתה אצל יצחק מספר שבועות לאחר נישואיו ומאז נמצא בטיפולים בארה"ב. 

במשך כל השנים העתירו בתפילה לרפואת יצחק בן בריינדל, אך לפנות בוקר בארה"ב נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

יצחק ז"ל, היה בנו של הגאון רבי אליהו נחום הכהן פקשר מרחוב רבינו גרשום בירושלים ומגדולי התלמידי חכמים בחסידות באיאן. לאחר חתונתו עם רעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי מתתיהו דייטש התגורר בביתר ומאז גילו אצלו את המחלה הוא נסע עם רעייתו לטיפולים בארה"ב. 

חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אברך צעיר שנלחם על חייו כפשוטו. כולו היה שמחת חיים למרות מצבו החמור. הוא לא שם לב למחלה והיה צוחק על כך שהוא חולה בכלל. "תמיד היינו מגיעים לשמח אותו והיינו יוצאים מחוזקים בכפליים", מספרים לנו מכריו וחבריו שהיו מגיעים לשמח אותו בארה"ב. 

מיד שנודע דבר פטירתו קיבלו בקבוצת 'הפרלמנט' של ביתר בהנהלת יעקב דינין לסיים את כל שישה סדרי משנה לעילוי נשמתו של ר' יצחק ז"ל בן הגאון רבי אליהו נחום שליט"א. 

מסע הלוויה בשעה 17:00 אחר הצהריים מבית הלוויות 'שומרי הדת' בשכונת בורו פארק בברוקלין וארונו יגיע לישראל מחר (שני) בשעה 21:00 בערב מסע הלוויה יצא מבית הלוויות שמגר דרך היכל הקלויז הגדול של חסידי באיאן 'תפארת ישראל' ברחוב מלכי ישראל להר המנוחות שם ייטמן.

בני המשפחה יושבים שבעה בבית הוריו רחוב רבינו גרשום 37 כניסה ב' ירושלים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הרב פקשר הלוויה באיאן טרגדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד