י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מסתמן

אכזבה ביהדו"ת: לא יקבלו את התיק הנחשק

אכזבה ביהדות התורה: ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך פגישת המו"מ הראשונה שנערכה אמש בין הסיעות החרדיות לליכוד - עלה כי יהדות התורה ככל הנראה לא תקבל לידיה את תיק השיכון • בנוסף: גם לסיעת ש"ס נאמר באותה שיחה כי לא תקבל ככה"נ את תיק השיכון לידיה

אכזבה ביהדו"ת: לא יקבלו את התיק הנחשק
צוותי המשא ומתן צילום: באדיבות המצלם

לאחר פגישת המו"מ הראשונה שנערכה אמש (ראשון) במשך כשעתיים ובתום דיון ציפיות ראשון בין חברי צוות המו"מ של הליכוד עם חברי צוות המו"מ של יהדות התורה וש"ס - תוצאה מאכזבת באשר לחלוקת התיקים בממשלה הבאה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך ישיבת המו"מ אמש עלה בין הדברים כי תיק השיכון - שהיה בין דרישות יהדות התורה - לא יעבור לידיהם; טרם ברור האם יועבר לסיעה אחרת, או שמא יישאר בידי סיעת כולנו.

ביהדות התורה מבהירים כי טרם החלו לעסוק בנושא התיקים וכי הדבר יעלה לשיחות מול הליכוד רק לאחר שיובהרו כל נושאי הדת, ובראשם נושא בני הישיבות; אך טרם ברור האם יתעקשו על התיק או שמא ידרשו תיק אחד או וועדה בכירה בכנסת.

ביהדות התורה הגיבו לדיווח ב'בחדרי חרדים' ואמרו כי הדרישה לתיק השיכון היא חלק אינטגרלי מדרישות הסיעה, וכי הם צפויים להתעקש לקבל את התיק לידיהם.

כאמור, אתמול נועדו צוותי המו"מ של הסיעות החרדיות ש"ס ויהדות התורה עם חברי צוות המו"מ של הליכוד; כאשר בראש צוות הליכוד עמד השר יריב לוין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדרישות העלו גם בש"ס את הדרישה לתיק השיכון, זאת לצד דרישה דומה מצד איחוד מפלגות הימין וכולנו.

יהדות התורה אכזבה משרד השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד