ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מפתיע • קודם השבעתה

החרדית של 'כחול לבן' התברכה אצל האדמו"ר

באופן מפתיע: ימים קודם שתעשה היסטוריה ותהפוך לחברת הכנסת החרדית הראשונה בתולדות המדינה - עומר ינקלביץ' הגיעה בימים האחרונים להתברך אצל האדמו"ר מקרעטשניף ברחובות

החרדית של 'כחול לבן' התברכה אצל האדמו"ר
הרבי מקרעטשניף צילום: ברוך אוביץ

באופן מפתיע, ימים קודם שתעשה היסטוריה ותהפוך לחברת הכנסת החרדית הראשונה בתולדות המדינה, עומר ינקלביץ' - הח"כית הנכנסת מטעם 'כחול לבן', הגיעה בימים האחרונים להתברך אצל האדמו"ר מקרעטשניף ברחובות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ינקלביץ', המחזיקה בקשרי משפחה עם חסידי קרעטשניף, הגיעה לביקור חג במהלך ימי חול המועד לקרית החסידות הנמצאת ברחובות ובסיום הביקור - נכנסה יחד עם בעלה למעונו של האדמו"ר.

יודעי דבר מספרים על שיחה שנערכה בפורום מצומצם בין האדמו"ר לחברת הכנסת המיועדת ובעלה ונערכה כשעה וחצי; תוכן השיחה לא יצא לנוכחים או לקרובים והתבקש להישאר מעורפל וללא פרסום.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם תיעוד של ינקלביץ' מתייחסת לשיח סביב כניסתה לתפקיד חברת כנסת חרדית במפלגה שאינה חרדית כשאמרה כי, "אני לא חברת כנסת כנציגת החרדים, אני לא חברה במפלגות החרדיות, גם לא באתי על תקן החרדית".

"אני נמצאת פה כי אני אקטיביסטית חברתית", הבהירה אז ינקלביץ' והוסיפה: "ישתבח שמו, אני במקרה גם מגיעה גם מהמגזר החרדי אבל זו כוכבית. אני באמת נכנסת על תקן אקטיביסטית חברתית".

קרעטשניף רחובות עומר ינקלביץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד