י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"למה ברחת?"

מעצר הנהג שחשוד כי פגע בילד חרדי וברח - הוארך בשמונה ימים

סנדרוסי, שהסגיר עצמו למשטרה כחשוד בדריסה והפקרה של הילד החרדי שעדיין נאבק על חייו, חשוד כי חצה מעבר חצייה באדום והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בכמות זמן חריגה • לטענתו, הוא לא נהג ברכב בזמן התאונה • השופטת החליטה להאריך את מעצרו בשמונה ימים 

מעצר הנהג שחשוד כי פגע בילד חרדי וברח - הוארך בשמונה ימים
נתנאל סנדרוסי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לבית משפט לענייני תעבורה בירושלים הובא לפני שעה קלה (שני) נתי סנדרוסי בן ה-23, החשוד כי ביום ראשון של חול המועד פסח פגע עם רכב בילד חיים בנימין זאב (בן שושנה רייזל) ביגלאייזן בשכונת רמות, ונמלט מבלי להזעיק עזרה - כאשר הילד בן ה-11 נפצע ועודנו שוכב במצב אנוש.

הטוען המשטרתי הגיש לבית המשפט בקשה להאריך את מעצרו של החשוד ב-12 ימים - כמות ימים חריגה לבקשת ראשונה להארכת מעצר - זאת ככל הנראה בעקבות העבירה החמורה שביצע ובנוסף בשל ההימלטות וההסתתרות במשך שבוע ימים, עד שהסגיר את עצמו אתמול בתחנת המשטרה. על פי החשד, הוא חצה עם הרכב מעבר חצייה באור אדום, ופגע בילד שהרופאים עדיין נלחמים על חייו.

"נתי, למה ברחת?" נשאל החשוד על ידי עיתונאים שהמתינו בפתח אולם בית המשפט, "למה ברחת מהזירה?", אולם הוא בחר שלא להשיב. לטענתו, הוא לא נהג ברכב בזמן התאונה ובמשך שבוע לא ידע על כך שהוא דרוש לחקירה ושתמונתו הופצה בכל כלי התקשורת והרשתות החברתיות.

בתום הדיון, השופטת החליטה להאריך את מעצרו של החשוד בשמונה ימים, עד אז הוא ישהה במעצר מאחורי סורג ובריח, כדי לברר את החשדות כלפיו, לאששן או להזימן.

אתמול (ראשון) לאחר שנחקר במשטרה, דיווחה יערה שפירא ב'כאן 11', כי סנדרוסי אמר לחוקרים כי הוא כלל לא נמלט מהמשטרה, "לא ידעתי שמחפשים אחרי מאחר ואני לא חשוף לכלי התקשורת החילוניים". בנוסף, הוא טען כי את הרכב, שלטענת המשטרה היה מעורב בתאונה, הוא שכר 'לפי שעות' והחזירו למקום שסוכם עליו מראש, כשעתיים לפני מועד התאונה.

‏עו"ד משה סוחמי, עורך דינו של החשוד, אמר הבוקר בראיון לתכנית קלמן וליברמן בכאן רשת ב', כי "המשטרה חיפשה את המטבע מתחת לפנס. המשטרה כבר הפלילה אותו במעשה. לא נראה לי הגיוני שהמשטרה מדליפה גרסת חשוד".

תאונת דרכים פגע וברח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד