י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עם מוזיקה ווקאלית

בטקס חגיגי: הכנסת ה-21 יוצאת היום לדרך

בתום בחירות סוערות: היום הכנסת ה-21 יוצאת לדרך • חברי הכנסת ובהם 49 ח"כים חדשים - יצהירו אמונים בשעות הצהריים • ארי קלמן, הכתב הפוליטי של 'בחדרי חרדים' - עם עדכונים שוטפים לאורך היום

בטקס חגיגי: הכנסת ה-21 יוצאת היום לדרך
הכנסת צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בתום בחירות סוערות ולאחר הכנות רבות: היום (שלישי) הכנסת ה-21 יוצאת לדרך. 120 חברי הכנסת, ביניהם 49 ח"כים חדשים, יצהירו אמונים בטקס שיתקיים אחר הצהריים.

הטקס, שצפוי להתחיל כבר בשעות הבוקר עם הגעתם של חברי הכנסת מלווים בבני משפחותיהם - צפוי להימשך עם בואו של נשיא המדינה ריבלין - שיתקבל בטקס מיוחד ברחבת הכנסת.

בשעה 16:00 תיפתח מליאת הכנסת ה-21 במהלכה ייפתח הדיון הראשון בכנסת, עם השבעתם של 119 חברי הכנסת שיצהירו 'מתחייב אני' ובכך יהפכו לחברי כנסת מן המניין. תבלוט בחסרונה: חה"כ שלי יחימוביץ', שנמצאת עדיין בחופשה בחו"ל.

בתום הטקס בכנסת צפויים לעלות ראשי המפלגות לטקס הרמת כוסית באולם שאגל בכנסת, ולאחר מכן לטקס התצלום המסורתי עם ראשי הסיעות.

כזכור, אמש דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי הטקס ילווה במוזיקה ווקאלית בשל ימי הספירה, ומתוך כבוד למסורת היהודית.

בנוסף, לאחר סיום הטקס תפתח ישיבת מליאה רגילה; במהלכה תידון בחירת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לקדנציה שלישית - הנתמך על ידי חברי הקואליציה והאופוזיציה, ולאחר מכן תיערך קביעת חברי הוועדה המסדרת שתרכיב את וועדות הכנסת הזמניות עד להרכבת הקואליציה.

רובי ריבלין טקס כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד