י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שמש העמים

העיתונאי החרדי חבק בן בכור - נתניהו בירך

מבזק לייבל'ה מיוחד: העיתונאי המוכשר מיכאל שמש מ'כאן 11' חבק בן בכור בשעה טובה. באורח יוצא דופן, ראש הממשלה הצטרף למאות המברכים בטוויטר

העיתונאי החרדי חבק בן בכור - נתניהו בירך
הכתב מיכאל שמש / ראה"מ נתניהו צילום: מתוך טוויטר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

העיתונאי החרדי מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של 'כאן 11' חבק בן בכור במזל טוב ובשעה טובה ומוצלחת, שמש כתב בחשבון הטוויטר שלו הבוקר, "יום שלישי פעמיים כי טוב: אנו מחבקים כעת את בנינו הראשון. לאם ולבן החמוד שלום". 

מאות ברכות קיבל שמש עם ההודעה ומי שגם מיהר לשגר מזל טוב היה לא אחר, מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו שכתב בטוויטר כתגובה להודעה "מזל טוב אבישג ושמש! הרבה בריאות, שמחה ונחת". 

יצוין כי בין נתניהו לכתב החרדי ישנו קשר מיוחד מבין שאר הכתבים הפוליטיים והמדיניים בישראל. בכל עת שהוא מבקש לשאול משהו בנוכחותו של ראש הממשלה, הוא מקבל את רשות הדיבור ולרוב יקבל איזו מחמאה חביבה מצידו של ביבי, גם בפתח ישיבות ממשלה וישיבות סיעת 'הליכוד', שבדרך כלל אינן פתוחות לשאלות עיתונאים אלא רק לסיקור נאומו של ראש הממשלה בלבד. נתניהו זרק לעברו לא אחת מחמאות שתועדו ברשתות החברתיות כדוגמת  "יש לי חולשה למר שמש הצעיר". 

כך גם לאחר חתונתו שנערכה בתחילת חודש סיון בשנה שעברה, אמר נתניהו לשמש בפתח ישיבת הממשלה: "שמש, התחתנת?" שאל נתניהו והושיט יד ובירכו בברכת 'מזל טוב' והוסיף "שמש העמים". 

שמש בן ה-22 יליד בני ברק בן למשפחה חרדית ולו 11 אחים ואחיות. למד במוסדות חינוך ספרדיים וליטאים. בגיל 16 החל לעבוד בתחנת הרדיו החרדית 'קול ברמה', בה שימש ככתב וכמגיש פינות. מאוחר יותר שימש ככתב בגל"צ וכיום משמש ככתב פוליטי ב'כאן 11'. 

בערב פסח, כשנפטר הרב יחזקאל שמחה ויכלדר ז"ל מבני ברק, גילה שמש כי הוא היה הראשון שפתח לו את דלתות התקשורת: "לפני כ-8 שנים במוצאי שבת על ספסל בית מדרש בבני ברק הרב יחזקאל שאל אותי מה החלום שלך ומה אתה רוצה לעשות? חשבתי לעצמי, מה יש להפסיד? ועניתי לו: רדיו והוא, שלא היה מקושר ולא הכיר אף אחד בתחום, פתח לי את הדלת הראשונה. כואב מאוד שהלך מאיתנו, יהי זכרו ברוך", סיפר אז שמש בחשבון הטוויטר שלו וגרם להתרגשות רבה. 

לייבל'ה ו'בחדרי חרדים' מצטרף לברכות ומאחל מזל טוב ורוב נחת. 

מיכאל שמש בנימין נתניהו מזל טוב לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד