י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תתרום לפני הלידה

החלום על הרבי שמסעיר את חסידי קאליב

סיפור מעניין על חלום לא שגרתי שבו הופיע הרבי מקאליב זצ"ל לילה לפני פטירתו וביקש לתרום כסף למוסדותיו. הכסף הועבר לידי המשב"ק הוותיק - במעמד הרבי החדש

החלום על הרבי שמסעיר את חסידי קאליב
הרבי החדש מקאליב לאחר הפטירה צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר החדש מקאליב שהגיע לתפילה בכותל המערבי ביום ראשון האחרון, לאחר הכתרתו כממלא מקום של זקנו האדמו"ר מקאליב זצ"ל, יחד עם המשב"ק הוותיק - הרה"ח ר' חיים בנימין קירשנבוים, התוודעו לסיפור מרגש שמסעיר את החסידות שמתאבלת על פטירת מנהיגה.  

על פי העדות שהגיעה לידי ל'בחדרי חרדים', ביציאה של הרבי החדש מהכותל, בשעת לילה מאוחרת, ניגש אברך (על פי בקשתו פרטיו שמורים במערכת) שסיפר כי רעייתו עומדת לפני לידה ובמוצאי השבת האחרונה, לילה קודם הפטירה של האדמו"ר זצ"ל, ראה בחלומו את האדמו"ר זצ"ל שאומר לו "אשתך לפני לידה וכדי שתזכה והכל יעבור בשלום לך תתרום סכום כסף עבור המוסדות".

האברך ממשיך לספר כי התחיל לטעון שהוא אברך צעיר ובקושי יש לו אמצעים, אך הרבי זצ"ל אמר לו שוב כי בכדי שהכול יעבור בשלום עליו לתרום סכום מסוים עבור המוסדות. בבוקר שלמחרת האברך השכים קום ולאחר שחרית הכין את הסכום הנקוב בתוך מעטפה כדי להביאו לרבי זצ"ל. בצאתו מביתו הוא נדהם לקבל את הבשורה המרה, אך את הבטחתו הבטיח לקיים. 

וכך, סמוך לשריד בית מקדשנו, הוא ניגש למשב"ק והביא לו את המעטפה שהוכנה לאור בקשתו של האדמו"ר זצ"ל בחלום הלילה. ויהי לפלא. 

הרבי החדש מקאליב בספירת העומר כנוסח בית קאליב

קאליב חלום כותל המערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד