ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"המו"מ יימשך"

התקדמות? ליברמן ונתניהו נועדו ודנו בנושאי הדת

בצל המחלוקות סביב הקמת הקואליציה במיוחד בנושאי דת ומדינה, נפגשו היום ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן וסיכמו על המשך מהלכי המו"מ

התקדמות? ליברמן ונתניהו נועדו ודנו בנושאי הדת
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למרות ההתעקשות של יושב ראש ישראל ביתנו חה"כ אביגדור ליברמן סביב נושאי דת ובראשם חוק הגיוס אותו מתעקש להעביר את החוק שניסח על ידי משרד הביטחון, נתניהו נועד עם ליברמן לשיחת מו"מ.

על פי דוברות ישראל ביתנו, השניים נועדו היום בצהריים לפגישה בלשכת ראש הממשלה לאחר שנועדו קודם לכן בערב חג הפסח.

בישראל ביתנו ציינו עוד כי "הפגישה התקיימה באווירה טובה ונסובה סביב גיבוש מדיניות ביטחון מוסכמת ושמירת הסטטוס קוו בנושאי דת ומדינה", אך לא ברור מה הסיכומים שיצאו מהפגישה.

במפלגה מציינים עוד כי הצדדים הנחו את צוותי המשא ומתן להמשיך בדיונים כאשר הם צפויים להיפגש בתחילת שבוע הבא לאחר יום השואה וקודם יום הזיכרון ויום העצמאות.

כזכור, 'בחדרי חרדים' דיווח כי בסיעות החרדיות ביקשו מראש הממשלה לפתור את הסאגה סביב ליברמן קודם שימשיך עם שיחות המו"מ. התעקשותו של ליברמן מהווה מוקש להמשך השיחות סביב נושאי הדת.

בנוסף, 'בחדרי חרדים' פרסם אמש תיעוד בלעדי של ראשי המפגלות החרדיות השר אריה דרעי וסגן השר יעקב ליצמן כשהם נועדו עם ראש הממשלה בירכתי המליאה ודנו בהמשך השיחות במטרה לגבש קואליציה.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד