ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
המנדט השמיני בסכנה?

חבר רשימת הליכוד עתר נגד 'יהדות התורה'

עמית לוי, נציג הליכוד ומקום 36 ברשימתה לכנסת, עתר היום לבית המשפט המחוזי בטענה כי ל'ליכוד' מגיע מנדט נוסף על חשבונה של 'יהדות התורה' מה שיכניס אותו לכנסת על חשבונו של יצחק פינדרוס

חבר רשימת הליכוד עתר נגד 'יהדות התורה'
יצחק פינדרוס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שהושבע אמש (שלישי) והפך לחבר כנסת מן המניין, מקומו של יצחק פינדרוס שניצב במקום השמיני ב'יהדות התורה' שוב בסכנה והנושא שב לדיון בבית המשפט בעקבות עתירה של חבר 'הליכוד'.

מדובר בעתירה שהגיש מקום 36 ברשימת 'הליכוד', עמית לוי, שעתר לבית המשפט בטענה כי בפועל הליכוד עברה את 'יהדות התורה' במספר הקולות ובהפרש של קול אחד בלבד והיא אמורה לקבל את המנדט ה-36 שלה ולהכניסו לכנסת על חשבון הנציג השמיני של 'יהדות התורה'.

הלוי עתר לבית המשפט המחוזי וכנראה צפוי לערער במקרה של דחייה גם לבית המשפט העליון, כך שנראה כי הסאגה הזו עוד צפויה להימשך זמן רב, כשברקע התעקשותה  של 'יהדות התורה' לקבל תפקידים נוספים במהלך המשא ומתן על סמך כוחם שמונת נציגיהם בכנסת.

כזכור, יממה לאחר הבחירות ובעקבות טעות בספירת חלק מהקלפיות שנחשפה ב'בחדרי חרדים' 'יהדות התורה' איבדה ליומיים את המנדט השמיני ולאחר ערעור של חברי ועדת הבחירות ובתום ספירה מחודשת הוחזר לה המנדט השמיני, שהכניס את יצחק פינדרוס לכנסת.

יצחק פינדרוס הליכוד ועדת הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד