י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
החברה התלוננה

חשד: רכשו טלפונים עם כרטיסים גנובים

חברה המשווקת ומוכרת טלפונים ניידים, דיווחה למשטרה על אודות שני צעירים ערבים שרכשו מכשירים באמצעות כרטיסי אשראי גנובים  • המשטרה פתחה בחקירה ועצרה את השניים בגין הונאה

חשד: רכשו טלפונים עם כרטיסים גנובים
טלפונים ניידים שהוברחו לכלא. אילוסטרציה צילום: שב"ס

שני צעירים תושבי סכנין בשנות ה-20, חשודים כי רכשו טלפונים ניידים בשווי 60 אלף שקלים, באמצעות פרטי כרטיסי אשראי של אנשים אחרים.

במהלך חודש אפריל חברת iDigital המשווקת ומוכרת טלפוניים ניידים של Apple, דיווחה למשטרת ישראל כי במספר הזדמנויות שונות נרכשו ממנה טלפונים ניידים בשווי של כ-60,000 ש"ח באמצעות תשלום בכרטיסי אשראי באתר אינטרנט של החברה.

מאחר ומדובר היה ברכישה גדולה וחריגה, הדבר העלה את חשד החברה, והם פנו לבעלי כרטיסי האשראי, שמסרו כי לא רכשו את הטלפונים הניידים ומבקשים את כספם בחזרה ללא עמלות.

עם הגשת התלונה שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה ואף התלוו לשליח של החברה "למסור" את הטלפון המוזמן לחשודים. החשודים קיבלו לרשותם 2 טלפונים ניידים בשווי כולל של כ-12,000 ש"ח שנרכשו במרמה באמצעות מספר כרטיסי אשראי של הקורבנות.

שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם תושבי סכנין נעצרו בחשד להונאה באמצעות כרטיסי אשראי בשווי של 60,000 ש"ח והבוקר הם הובאו לבית משפט השלום בעכו לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם, אשר הוארך עד ליום ראשון 5.5.19.

כרטיסי אשראי טלפונים ניידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד