י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"נדרוש את החינוך והמשפטים"

הרב פרץ: "בחירות הבאות נקבל פי 2 מנדטים"

הערב התקיים מפגש סיכום של מפלגת 'הבית היהודי', יממה לפני פתיחת המשא המתן • הרב רפי פרץ: "המשימה הראשונה היא להחזיר את כל הציונות הדתית אלינו הביתה" •  "נדרוש את החינוך והמשפטים שמגיעים לנו"

הרב פרץ: "בחירות הבאות נקבל פי 2 מנדטים"
כינוס הסיכום של הבית היהודי צילום: באדיבות המצלם

טרם חלפו להם חודש ימים מאז הבחירות לכנסת ה-21 ויש מי שכבר מתכונן לבחירות הבאות ומתחייב להכפיל את הכוח הפוליטי של המפלגה בראשה הוא עומד.

הערב (חמישי), התקיים כינוס ראשון של סיכום בחירות ודיון להמשך של פעילים מרכזיים של הבית היהודי. המפגש התקיים ערב לפני הפגישה הראשונה בין צוותי המשא ומתן של 'איחוד הימין' ושל 'הליכוד', שתיערך מחר בכפר המכביה שברמת גן.

יו"ר הבית היהידי הרב רפי פרץ אמר בכינוס: "זוהי פגישה ראשונה מתוך סדרה של מפגשים שאנו עושים לסיכום הבחירות והכנת המפלגה להמשך הפעילות. לכל מקום שהגעתי במהלך הבחירות הכרתי את השטח הנפלא של 'הבית היהודי' יש לנו אנשים מסורים, אנחנו התנועה היחידה של הציונות הדתית".

פרץ קרא למאוכזבי 'הימין החדש' לחזור אל הבית היהודי ואמר: "המשימה הראשונה היא להחזיר את כל הציונות הדתית אלינו הביתה ולהיות בבחירות הבאות לפחות פי שניים מנדטים".

פרץ הודיע פעם נוספת כי למרות הודעת 'הליכוד' כי תיק המשפטים יישאר בידיהם, "'הבית היהודי' ו'האיחוד הלאומי' הולכים יחד למשא ומתן שמתחיל רשמית מחר. נדרוש את החינוך והמשפטים שמגיעים לנו".

הרב רפי פרץ איחוד מפלגות הימין הבית היהודי האיחוד הלאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד