ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
35 שנים אחרי שהוקם

לראשונה מאז נפטר: משרדו של וינרוט מתרחב

משרד עו"ד ד"ר י. וינרוט ושות' מתרחב: המשרד ימזג לתוכו את משרד הבוטיק בן יעקב, בן יוחנה ושות' • המשרד ירחיב את פעילותו באמצעות שלוש מחלקות ייעודיות: מחלקת נדל"ן, מחלקה מסחרית ומחלקת דיני עבודה, בניהולם של שני השותפים המייסדים של הפירמה המתמזגת, עו"ד אבי בן יעקב ועוה"ד אורי בן יוחנה

לראשונה מאז נפטר: משרדו של וינרוט מתרחב
עורכי הדין; בן יעקב, בן יחונה ויחיאל וינרוט צילום: סיון פרג

משרד עו"ד וינרוט בראשותו ובניהולו של עורך הדין ד"ר יחיאל וינרוט, הודיע אתמול (רביעי) על מיזוג משרד הבוטיק בן יעקב, בן יוחנה ושות', לתוכו.

מדובר במיזוג ראשון שמבצע משרד וינרוט מאז שהוקם לפני למעלה מ-35 שנה על ידי עורך הדין המנוח ד"ר יעקב וינרוט ז"ל.

עורך הדין בן יעקב שיעמוד בראש מחלקת הנדל"ן במשרד החל את דרכו במחלקת הנדל"ן של משרד יגאל ארנון ושות' ובהמשך פתח משרד עצמאי יחד עם שותפו עו"ד בן יוחנה. עו"ד בן יעקב הינו חבר בוועדת קניין ומקרקעין של לשכת עורכי הדין והוא עוסק בקשת רחבה של תיקים בתחום הנדל"ן, מייצג לקוחות בעסקאות מקרקעין מורכבות, הליכי תכנון ובנייה וליווי פרויקטים רבים של בניה למגורים ולמסחר, הן כמייצג מטעם חברות קבלניות ויזמיות, והן מטעמם של רוכשים ומשקיעים בין היתר גם בתחום ההתחדשות העירונית.

עו"ד בן יעקב מכהן גם ב-advisory board של מספר חברות היי-טק, והוא מלווה חברות רבות בתחום העסקי-מסחרי בטווח רחב של סוגיות מסחריות ורגולטוריות (לרבות פיתוח עסקי, אסטרטגיות, מימון, וכו'), בכל שלבי התפתחות החברה, ובדגש על תחום ההיי-טק.

עו"ד אורי בן יוחנה שינהל את המחלקה המסחרית ומחלקת דיני עבודה במשרד, הוא בעל ניסיון נרחב בליטיגציה אזרחית מסחרית, ומעניק לווי משפטי שוטף, ייעוץ וייצוג בעסקאות מיזוג, רכישה, גיוס הון, סחר חוץ, ולווי וייצוג שוטף לבעלי מניות, דירקטוריונים, חברות, רשויות, ועמותות תוך תכנון אסטרטגי מוקפד במגוון מיזמים מסחריים.

עו"ד בן יוחנה מומחה גם בתחום דיני העבודה, ומייצג מעסיקים ועובדים משלב בחינת תקינות הסכמי העבודה והתאמתם להוראות חקיקת המגן, מתן ייעוץ שוטף במהלך יחסי העבודה וניהול תקין של יחסי העבודה בארגון, וכלה בייצוג משפטי בבתי הדין לעבודה, בהליכי ביקורת של משרד הכלכלה, ובתובענות ייצוגיות בדיני עבודה.

עו"ד בן יוחנה הוא גם חבר בוועדת תובענות ייצוגיות ונגזרות בלשכת עורכי הדין בישראל.

מנהל המשרד ד"ר יחיאל וינרוט מסר בתגובה למיזוג: "אני מברך על המיזוג של משרד בן יעקב - בן יוחנה לשורות משרדנו. ההיכרות שלנו עם משרד זה החלה עוד בימים שאבי ז"ל ניהל את המשרד ונעזר בשיתופי פעולה עמו. מדובר בצוות מקצועי ואיכותי ביותר שמצטרף אלינו ויחד ניתן מענה אופטימלי ללקוחות המשרד כיום וללקוחות פוטנציאלים".

עורכי הדין בן יעקב ובן יוחנה הגיבו: "זו זכות גדולה עבורנו אישית ועבור משרדנו להתמזג לתוך משרד וינרוט על המוניטין הבלתי מעורער שלו ולשרת את לקוחותיו כמו את לקוחותינו בעבר ובהווה במקצועיות, אמינות, וללא פשרות".

משרד וינרוט ושות׳ הוקם בשנת 1974 ומאז נמנה על המשרדים המשפיעים בישראל.

 

יעקב וינרוט יחיאל וינרוט עורכי דין מיזוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד