ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
השר ארדן

"אש המנגלים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור"

"אש המנגלים עשויה להיות לצד אש הטרור בעזה", אומר השר ארדן בטקס יום העצמאות של המשטרה, "יש לחדש את הפגיעה בראשי חמאס והג'יהאד"

"אש המנגלים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור"
השר גלעד ארדן צילום: דוברות המשרד לביטחון פנים

"אלו החיים כאן - להניף ביד אחת בגאווה את דגל ישראל ולאחוז ביד שנייה בנשק כדי להגן על קיומנו ועל עצמאותנו" אמר לפני שעה קלה (ראשון) השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בטקס יום העצמאות של משטרת ישראל. "אנחנו נמלא אחר צוואתם - לקיים לעד את מדינת ישראל חזקה ולכונן בה חברת מופת - גם אם מטסי יום העצמאות ילוו ברצף של גיחות תקיפה בעזה; גם אם אש המנגלים של החוגגים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור. נממש את צוואת הנופלים".

ארדן אמר כי "עצמאות אמיתית היא קודם כל היכולת שלנו להשיב מלחמה בעוצמה ולאפשר לילדי הדרום ולילדי כולנו את היכולת לישון בשלווה בלילה וללכת לגנים ולבתי הספר ביום, לשמור על שגרת החיים - זו עצמאות אמיתית" השר אמר "מכאן פני מועדות לישיבת הקבינט, ועמדתי ברורה - אף ארגון טרור בזוי לא יכול לנו וצה"ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור. לאמונתי, אירועים לאומיים או תרבותיים לא צריכים להוות שיקול בעוצמת והיקף המכה שהאויב צריך לספוג".

"יש להמשיך ולהעצים את התקיפות בעזה עד שתובטח השגת שקט לטווח ארוך, ועלינו גם לחזור ולחדש את הפגיעה בראשי הזרוע הצבאית של החמאס ויתר ארגוני הטרור ברצועה. אותם אלה שרודים בתושבי עזה ויורים במפגינים העזתיים ברחובות כי אסור שרוצחים שפלים אלה שמסתתרים מתחת לאדמה ומפעילים משגרי רקטות מרחוק, יוכלו להמשיך בחיי השגרה שלהם".

"ישראל חייבת להרחיב ודאי לקראת יום עצמאותה להמחיש לתושבי עזה ולהמחיש לתושבי האזור כולו שלרצח ולטרור יש מחיר אישי. בטחון תושבי הדרום הוא מעל אירועים תרבותיים ופסטיבלים והמבחן שלנו הוא השמירה על לכידות תושבי ישראל והערבות ההדדים".

אחדותנו היא אחד המרכיבים המרכזיים בחוסן האזרחי שלנו בעיתות משבר ולמרות שאויבינו מנסים לפגוע בה והם יודעים למה הם עושים זאת בעיתוי הזה, אסור שהם יצליחו בכך. גם הפעם שוטרות ושוטרי משטרת ישראל ערוכים בכל יישובי הדרום לתת מענה לכל תרחיש אפשרי ופועלים כמובן גם בזירות הנפילה".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד