י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"רוצה להפיל את נתניהו"

הליכוד נגד סער: "מתואם לחלוטין עם גנץ"

על רקע הסכם הפסקת האש: גורמים בליכוד תוקפים את גדעון סער לאחר שזה ביקר בחריפות את התנהלות נתניהו מול ארגוני הטרור

הליכוד נגד סער: "מתואם לחלוטין עם גנץ"
גדעון סער ונתניהו ביום שני צילום: מתוך הטוויטר של מאיר גל

בעקבות ההתקפה של חה"כ גדעון סער מוקדם יותר, כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהחל מהבוקר הושגה הפסקת אש לאחר יומיים של מלחמה בהם נורו כ-700 טילים. כזכור, סער טען כי "המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

גורם בליכוד אומר בתגובה לדברי סער: "מאז 2015, כשתקף ללא הפסקה את הליכוד וראש הממשלה, לגדעון סער יש רק מטרה אחת: להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו. התירוצים מתחלפים, המטרה לא".

"בעוד שרבים מתושבי הדרום הביעו את אמונם בראש הממשלה נתניהו", הוסיף אותו גורם, "גדעון סער לא נותן אפילו רגע אחד של אשראי לראש הממשלה ומצטרף מיד להתקפות משמאל של בני גנץ ושל צביקה האוזר, עושה דברו של סער שערק לשמאל ושאתו הוא מתואם לחלוטין".

כאמור, הדברים מגיעים בתגובה לדברים שאמר מוקדם יותר היום חה"כ גדעון סער, שהגיב להפסקת האש בגזרה הדרומית וכתב כי "‏הפסקת-האש, בנסיבות בה הושגה, נעדרת הישגים לישראל".

לדברי סער, "טווחי הזמן בין סבבי ההתקפות האלימות על ישראל ואזרחיה הולכים ומתקצרים וארגוני הטרור בעזה מתעצמים ביניהם. המערכה לא נמנעה אלא נדחתה".

כזכור, היחסים בין נתניהו לגדעון סער עלו על שרטון נוסף ערב הפריימריז, שעה שנתניהו האשים את סער כי הוא פועל נגדו, כאשר בין היתר הוא מקיים קשרים עם נשיא המדינה רובי ריבלין ופועל שלא ימליץ עליו לראשות הממשלה אלא על גדעון סער. בליכוד העידו כי נתניהו פעל נגדו בבחירות המקדימות.

לאחר תוצאות הפריימריז, כשסער נכנס לעשירייה הראשונה, העידו בסביבתו של נתניהו כי מטרתו הייתה שסער לא יהיה במקום הראשון בליכוד ומטרתו הצליחה; מאידך, לאחר התקופה הזו התפייסו השניים ואף נועדו לפגישה בארבע עיניים קודם הבחירות לכנסת ה-21.

כעת, בליכוד מעריכים כי ההתקפה של סער הבוקר תעלה לו פוליטית, וכי סער לא יקבל תפקיד בכיר בממשלה הבאה.

גדעון סער בנימין נתניהו התקפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד