י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סערת האירוויזיון

ביהדו"ת זועמים ומבטלים פגישה עם הליכוד

בעקבות אישור העסקת אלפי עובדים בשתי השבתות הקרובות - ביהדות התורה זועמים על הליכוד והודיעו כי הם מבטלים את פגישת המו"מ שתוכננה להיום • בכיר ב'יהדות התורה': "לא ייתכן שהממשלה תאשר עבודות בשבת בזמן שיושבים איתנו למו"מ"

ביהדו"ת זועמים ומבטלים פגישה עם הליכוד
צוותי המשא ומתן צילום: באדיבות המצלם

בעקבות אישור העסקתם של 30,000 עובדים בשתי השבתות הקרובות, שנחשפה לראשונה ב'בחדרי חרדים' - ביהדות התורה זועמים על הליכוד והודיעו כי הם מבטלים את פגישת המו"מ שתוכננה להיום.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חברי צוות המו"מ של 'יהדות התורה' הודיעו לאנשי צוות המו"מ של הליכוד כי הם צפויים להחרים את ישיבת המו"מ שאמורה להתקיים בשעה 13:00 בכנסת.

בכיר ב'יהדות התורה' אמר ל'בחדרי חרדים' כי, "לא ייתכן שהממשלה תאשר עבודות בשבת קודש בזמן שיושבים איתנו למו"מ קואליציוני".

יצוין כי מדובר בפגישת המו"מ השלישית בה היו אומרים חברי צוות המו"מ לדון בחלוקת התפקידים בתוך הקואליציה, כאשר ביהדות התורה דרשו ארבעה תפקידים בכירים ואילו בליכוד התעקשו על שני תפקידי סגנים במעמד שרים ועוד שני סגני שרים תחת שרים.

מדובר במחאה של סיעת יהדות התורה על אישור העסקתם של 30,000 עובדי הפקה בשתי השבתות הקרובות, לקראת אירוע האירוויזיון שיתקיים בעוד כשבועיים, שהיתר העסקתם אושר אתמול באישור ראש הממשלה והשר חיים כץ.

הצעד שנקטו ביהדות התורה מגיע בעקבות הפרסום אתמול ב'בחדרי חרדים', כאשר הנציגות החרדית שתקה עד כה מלבד התייחסות של הח"כ גפני הבוקר ב'יתד נאמן' שאמר כי, "היד הקלה על ההדק להוציא אלפי היתרי עבודה בשבת זה מזעזע. ישנה הידרדרות קשה ולא נוכל להשלים עם מצב חמור זה", שהוא הבהיר עוד כי, "במצב העכשווי אי אפשר להמשיך יותר, אנחנו לא נשתוק על חילולי שבת".

בנוסף, 'בחדרי חרדים' פרסם אתמול לראשונה כי בליכוד דחו את הניסוח שהציגו בפניהם חברי צוות המו"מ של יהדות התורה כדי לפתור את הסאגה סביב חילולי השבת המתרבים בתקופה האחורנה. הניסוח המלא אותו גיבש עו"ד יצחק פירון פורסם במלואו ב'בחדרי חרדים'.

אירוויזיון חילולי שבת משא ומתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד