י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
עכשיו זה רשמי

בוטל הסכם עד המדינה המרכזי בתיק 3000

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לבאי כוחו של מיקי גנור על ביטול הסכם עד המדינה איתו בפרשת 3000

בוטל הסכם עד המדינה המרכזי בתיק 3000
מיקי גנור צילום: מוטי קמחי, פלאש 90

במכתב שנשלח הבוקר (שלישי) לעורכי הדין של מיקי גנור, הודיעה פרקליטת מחוז מיסוי וכלכלה, עו"ד ליאת בן ארי שוויקי, כי גנור הפר את הסכם עד המדינה שנחתם עמו.

הנימוק לביטול הוא, בשל מסירת גרסאות השונות באופן מהותי מגרסאות קודמות שמסר בסמוך ולאחר חתימת ההסכם ובשל הפגיעה במהימנותו הנגזרת ממסירת גרסה חדשה זו.

בנוסף, החל מיום 23.3.2019 ועד לשחרורו של גנור למעצר בית, החליט גנור להפסיק לשתף פעולה והחל לשמור על זכות השתיקה – פעולה שאף היא כשלעצמה מהווה הפרה של התחייבויותיו לפי ההסכם.  

לאחר שנשקלו טענותיהם של באי כוחו של גנור, הוחלט לבטל את הסכם עד המדינה איתו על כל המשמעויות הנגזרות מכך, לרבות היכולת לעשות שימוש בכל ראיה שנאספה לפני חתימת ההסכם, לאחריו או כתוצאה ממנו.

בכלל זה, להשתמש גם בהודעותיו של גנור עצמו כנגדו וכנגד אחרים ובכל המסמכים שמסר.

כזכור, לפני כחודש וחצי דיווחנו כאן כי התפתחה דרמה משמעותית בתיק 3000 - שעה שהעדי המרכזי, מיקי גנור, חזר בו מעדות ואף ונעצר על ידי חוקרי להב 433.

בעקבות אותו אירוע, כך נמסר אז ממשטרת ישראל, המשטרה ופרקליטות המדינה הודיעו כי ישקלו האם יש מקום לבטל את הסכם עד המדינה שנחתם עמו. ואכן דומה כי היום התקבלה ההחלטה הסופית.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה: "מברכים על ביטול הסכם עד המדינה המקל והשערורייתי שנחתם עם מיקי גנור, באחת הפרשות הביטחוניות החמורות שידעה מדינת ישראל. אנו חוזרים על קריאתנו להורות על הקמת ועדת חקירה ממשלתית לבדיקת הפרשה".

מיקי גנור תיק 3000 פרשת הצוללות עד מדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד