י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"7,800 שקל בחודש"

החרדים לא נותרו חייבים להסתה של לפיד

יאיר לפיד הסית והכריז כי אברכים מקבלים מהמדינה מלגה של 7800 שקלים בחודש. החרדים לא נשארו חייבים • האזינו

החרדים לא נותרו חייבים  להסתה של לפיד
מנחם טוקר צילום: באדיבות המצלם

הבוקר (שלישי), בעקבות דיווח על פשרה בחוק הגיוס,  תקף יאיר לפיד את ההחלטה והסית שוב כנגד הציבור החרדי: "אם קוראים לך משה ואתה סבא בן שמונים שנלחם בכל מלחמות ישראל - אתה תקבל קצבה של 4,232 שקל", אבל לדברי לפיד, "אם קוראים לך משה ואתה תלמיד ישיבה בן 19 שמשתמט מגיוס בצה"ל - אתה תקבל קצבה של 7,800 שקל מהמדינה". 

מי שמיהר לענות ללפיד היה דווקא חה"כ סמוטריץ' שכתב: ‏ערב יום הזכרון ‎יאיר לפיד בוחר לשקר כדי להסית נגד הציבור החרדי ולומדי התורה ולסכסך ביננו. הוא אמר ברדיו שאברך מקבל 7,800 ש"ח לחודש!! שקר גס. מספר מדומיין ומנותק מהמציאות. כיהודים סבלנו מספיק מאלה שהעלילו עלינו עלילות שקשורות לכסף. יאיר, תתנצל".

בעקבות הדברים, החליטו חרדים בעלי חוש הומור מפותח, לפרסם את מספרו של לפיד, תחת הפרסום של 'כולל' חדש הנותן 7800 ש"ח בחודש לאברך: "מקומות אחרונים לכולל יום שלם מילגה 7800₪ שמירת סדרים חובה
05499****0 יאיר. סניפים בירושלים מודיעין עילית ביתר עילית בית שמש ובני ברק", נכתב בהודעה.

מנחם טוקר בתוכניתו, פרסם אף הוא את מספר הטלפון של לפיד וביקש מאברכים שמאזינים לתוכנית, שיצרו קשר עם יו"ר 'יש עתיד' וישאלו אותו היכן יוכלו לקבל מלגה כזו כל חודש ואף שוחח עם אברך שסיפר לטוקר שהוא מקבל מלגה של 900 שקלים מידי חודש (וגם זה לא תמיד).

 

 

יאיר לפיד כולל אברכים הסתה מנחם טוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד