י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מאות משרות בכל שנה"

מקלב נועד עם האוצר לקדם קבלת עובדות במשרדי הממשלה

ח"כ מקלב נועד עם האוצר במטרה לקדם קבלת עובדות והכשרתם בתוך משרדי הממשלה • מקלב: "דבר זה יפתח מאות משרות חדשות בכל שנה לציבור ויקל מעל המחסור הקיים בשוק בתחום הטכנולוגי"

מקלב נועד עם האוצר לקדם קבלת עובדות במשרדי הממשלה
מקלב צילום: הדס פרוש / פלאש 90

חבר הכנסת אורי מקלב נועד הבוקר עם מר גל אמיר מנהל מינהל הרכש הממשלתי שבמשרד האוצר במטרה לאפשר קבלת עובדות, ועובדות חרדיות תוך הכשרתם בתוך משרדי הממשלה, המדובר במאות משרות חדשות ונוספות בתחומי הטכנולוגיה והמחשוב אשר יפתחו לציבור כתוצאה מכך.

מחסור בעובדות בתחום זה עלה עוד בדיונים הרבים אותם קיים ח"כ אורי מקלב כיו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה בשנה האחרונה תוך שניכר היה כי ישנם עובדות רבות אשר מעוניינות להגיע לעבוד במשרדי הממשלה אך נעצרים במרכזים הסבוכים עקב המחסור בנסיון תעסוקתי מוכח.

מקלב הדגיש כי דבר זה יפתח את השורות ויתן מענה למאות משרות חדשות בכל שנה, זהו מענה גדול לנשים עובדות אשר זה עתה סיימו את לימדויהן בסמינרים וקיים להם חסר בנסיון התעסוקתי תן פתרון חלקי למחסור התעסוקה בעבודה.

דבר זה יתן לעובדות נסיון מידי במשרדי הממשלה מיד עם סיום הלימודים תוך שעובדות יתנו את מירב הכלים החדשים ביותר אותם למדו רק זה עתה מתוך יציבות מלאה בעבודה. יצויין כי קיימים מספר תוכניות במשרדי ממשלה שונים כבר כיום אשר מקבלות עובדים למשרדי הממשלה תוך הכשרתם בתחומי המשרד.

אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד