י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'בסדנו השקעות' מציגה: הזדמנות להשקעת נדל"ן בירושלים

בדרומה של שכונת 'הר חומה, מהשכונות החדשות והמתפתחות בירושלים, עומד שטח המיועד להשקעה על-ידי קבוצת 'בסדנו השקעות' • המגרש צמוד לעורק תחבורה מרכזי ובסמיכות לריכוז אוכלוסייה גדול בשכונה אטרקטיבית וצומחת • שטח זה מהווה בעצם הזדמנות נדירה להשקעת נדל"ן בירושלים וליהנות מרמת הצמיחה האופציונאלית של הענף בעיר הבירה

'בסדנו השקעות' מציגה: הזדמנות להשקעת נדל"ן בירושלים
הר חומה צילום: יח"צ

שכונת הר חומה מונה כיום כ-23 אלף תושבים ומתוכננת להתרחב בשנים הקרובות ולאכלס כ-40 אלף תושבים. השטח המיועד להשקעה נמצא בתחום השיפוט של ירושלים מאז 1967 ורשום ככזה בטאבו. הוא נכלל בתכנית משרד השיכון להרחבת שכונת הר חומה, להוספת 2,000 יחי' דיור במתחם כולו. תכנית זו מקודמת על-ידי רשות מקרקעי ישראל.

כיום השטח המדובר הוא בבעלות פרטית, ללא תכנית בינוי למגורים. בהערכה זהירה, הצפי להפשרת הקרקע לבניה הוא 6 שנים. לאור הכרתו של נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל, ובמיוחד לנוכח המחסור המעיק ביחידות דיור בעיר, נוצר לחץ על הממשלה לקדם בנייה מאסיבית בירושלים. משכך קיים צפי ריאלי בהחלט להאצת ההליכים בשטח.

כבר כיום, שווי הקרקע לפי דו"ח שמאי עומד על 340 אלף ₪, עם צפי לעלייה חדה ומשמעותית לאחר האישורים. הערכת השווי של דונם קרקע בפרויקט הר חומה ללא תכנון, נע בין 800 אלף למיליון שקל, ואילו השווי הממוצע של 1 מ"ר בנוי לדיור עומד על 18,946 ₪. על-פי דו"ח השמאות שבוצע על-ידי אריק לב, בעל מוניטין של למעלה מ-30 שנות וותק בתחום הנדל"ן, שווי קרקע ליחידת דיור בשטח 100 מ"ר + ממ"ד, הוא 340 אלף ₪.

המגרש כולל 120 יחידות שטח, כאשר המחיר למשקיע ליחידה עומד על 200 אלף ₪. תינתן אפשרות של מסלול מימון של 50% מהעסקה. כן, תינתן גם האופציה לאחר כשנתיים ועם התקדמות התכנון, למכור את היחידות למשקיעים אמריקניים בתיווך שלוחותיה של קבוצת 'בסדנו השקעות' בארה"ב.

הר חומה ירושלים נדל"ן בסדנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד