י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ישועות בדרך לר' שיעלה

לפני הטיסה התבשר: אשתך עפה מהאוטובוס

אברך שעשה את דרכו לתפילה על ציון הצדיק מקערסטירר התבשר בטרם עלה על כבש המטוס כי אשתו עפה מהאוטובוס • כך הסתיים הסיפור

לפני הטיסה התבשר: אשתך עפה מהאוטובוס
נתי שוחט, פלאש 90

נהג אוטובוס של חברת קווים ששכח לסגור את דלת האוטובוס האחורית בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, גרם אתמול (שלישי) לאישה חרדית לעוף מהאוטובוס ובנס נגרמו לה חבלות יבשות ודימום בלבד. 

התינוקת בת השנה עפה עם העגלה מרחק של 3-4 מטר ובאורח פלא לא נפגעה. הנוסעים מעידים שהנהג נסע במהירות מופרזת ורק בנס ניצלו חייהם.

בעלה של האישה, דמות מוכרת במודיעין עילית (שמו המלא שמור במערכת מ.ו.) קיבל טלפון בעודו על טיסה בדרך להונגריה בכדי לפקוד את ציון הצדיק ר' ישעיה מקרעסטיר זיע"א לרגל יום ההילולא.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האברך שניסה לרדת מהטיסה גילה כי הדלתות סגורות כבר ובמערכת הכריזה הודיעו לו כי בעוד חמש דקות יעלה המטוס על מסלול ההמראה.

בצר לו נסע להונגריה ופקד את הציון הקדוש תוך כדי שמעתיר בתפילה ועוקב אחר מצבה של רעייתו, שאושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר ומנסה לתפוס טיסה חזרה לארץ.

התאונה שהתרחשה בשעה 19:25 בערב, גרמה לבעלה של הנפגעת לתפוס טיסה חזרה מדעברצין. כאן נרתמו בחברת הנסיעות 'דרכי שלמה' לסייע לו בתיאום מועד טיסה וכבר הבוקר הגיע לבקרה בבית החולים.

כאן לא נגמר הסיפור: מתברר כי האברך שחיפש מסלול של קברי צדיקים, רצה לנסוע לליז'ענסק, אך לא מצא מסלול מתאים. בתחילה דובר כי יטוס הבוקר, מה שאומר שאם היה סוגר על הטיסה היום - לא היה מגיע.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי כשסיפרו למשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן על המקרה התפעל וקבע כי אין ספק שמדובר פה במופת וישועה של ר' ישעיה בן ר' משה אשר סובב כל הסיבות שהאברך יגיע ביארצייט לפקוד את הציון בקרעסטיר.

בית ישעיה קרסטיר קרסטירר ניסים אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד