י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"תודה לבורא עולם"

השר בנט נפרד: "מי שלא מרשה לעצמו להיכשל - לא ינצח בגדול"

שר החינוך נפתלי בנט, השתתף היום בטקס פרסי ישראל המסורתי ובנאומו נפרד מהתפקיד הפרלמנטרי לשנים הבאות, בנט הזכיר את הישגיו בתחום החינוך וגם מצא זמן לדבר על כישלונו בבחירות האחרונות • "יש עוד כל כך הרבה עבודה, ויש אנשים טובים לא פחות ממני שיעשו אותה"

השר בנט נפרד: "מי שלא מרשה לעצמו להיכשל - לא ינצח בגדול"
נפתלי בנט נפרד צילום: עודד קרני, לע״מ

לאחר הכישלון הצורב בבחירות לכנסת ה-21 ולאחר שנותר מחוץ לכנסת ומחוץ לפוליטיקה בשנים הקרובות. שר החינוך שלא הושבע מחדש, נפרד היום (חמישי) מתפקידו כשר ופוליטיקאי כאשר הוא אינו מזכיר את עתידו הפוליטי בדבריו.

בטקס פרסי ישראל נאם השר נפתלי בנט והזכיר בנאומו של דוד בן גוריון ונחשון בן עמינדב וציין את גבורתם כשאמר: "תהיו נחשונים מול הספקות והביקורת והכישלונות - מי שלא יכול להרשות לעצמו להיכשל בגדול, לעולם לא יהיה אמיץ מספיק לְנַצח בגדול".

בנאומו נפרד בנט באופן פורמלי מתפקידו כשאמר: "זכיתי בארבע השנים האחרונות להנהיג את החינוך של ילדי ישראל. של כל ילדי ישראל. חילונים, חרדים ודתיים. יהודים וערבים, בדואים, דרוזים וצ'רקסים. זכיתי להכיר מורים ומורות, גננות וסייעות, מנהלים וצוותי הוראה מופלאים".

לדבריו, "הצלחנו יחד – לאחר עשור של דעיכה במתמטיקה, במדעים ובאנגלית – לשנות כיוון ולהזניק, ממש להזניק! את עתידם של ילדינו, בתחומים הללו", נפתלי בנט פירט את הישגיו בנושאי החינוך בהם עזר במהלך כהונתו כשר החינוך.

"תודתי העמוקה לכם, אזרחי ישראל ולבורא עולם, על שהענקתם לי את הזכות לשרת אתכם. רק דבר אחד אני יכול לומר: עשיתי הכי טוב שיכולתי למענכם, עם ישראל, העם האהוב שלי. יש עוד כל כך הרבה עבודה, ויש אנשים טובים לא פחות ממני שיעשו אותה", ציין בנט שהוסיף כי, "אתם בידיים טובות".

בנט לא רמז על כוונותיו לעתיד הפוליטי, או על התחום בו יעסוק במהלך השנים הקרובות, עד לבחירות הבאות או לאחריהן, "אין לנו מדינה אחרת. חשוב שכולנו נֹאחַז בה חזק-חזק, ניתן לה ללא הרף, ונהיה מאוחדים", אמר והוסיף, "אני מבטיח: בכל מקום שבו אהיה, לעולם לא אפסיק לתת כל שאוכל לְעם ישראל".

פרס ישראל נפתלי בנט משרד החינוך דוד בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד