י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שהיהודים יתגברו על השואה"

ארגונים יהודיים: לפטר את השופט האנטישמי

ג'ים לאמי, שופט בית המשפט הפלילי בארה"ב שיתף בחשבון הפייסבוק שלו חומרים אנטישמיים, ארגונים יהודיים ומוסלמים קוראים לרשויות לגנותו

ארגונים יהודיים: לפטר את השופט האנטישמי
בית משפט העליון בארה"ב צילום: pixabay

קואליציה של ארגונים, יהודים ומוסלמים, קוראים לרשויות המדינה של טנסי לגנות את השופט של בית המשפט הפלילי ג'ים לאמי.

הארגונים התלוננו שהשופט פרסם מאמרים כנגד הגירה, ממים ברשת ותיאוריות קונספירציה שונות. כמו"כ, הוא שיתף פוסט אנטישמי לאחרונה בדף הפייסבוק האישי שלו, ב-5 באפריל, שקרא למוסלמים "בוץ זר" וכתב כי "הגיע הזמן שהיהודים יתגברו על השואה". את הדברים על השואה הוא כתב עם תוספת של מילה שלא ראויה לעלות באתר חרדי.

השופט הגיב על הפרסום כי הוא לא מסכים עם כל מה שנכתב במאמר נגד ההגירה המוסלמית, במאמר "בוץ זר". הוא הכחיש גזענות או אנטישמיות ואמר שיש לו את הזכות לחופש הדיבור. הוא גם טען כי הדברים שהוא שיתף בדף הפייסבוק שלו לא יפחיתו את יכולתו לשפוט את כל המקרים בצורה הוגנת.

"אני בהחלט לא מסכים עם הדברים שנכתבו, אני לא מכחיש שואה, החבר הכי טוב שלי - שמת עכשיו - היה יהודי ואני לא אנטישמי".

"אני מניח שאם הייתי שופט הגירה שמפרסם הערות על הגירה אז זה יכול להיות דבר לא טוב", אמר, "אף אחד מהדברים האלה לא קשור לעבודת המשפט שלי, השורה התחתונה היא אם אתה נכנס לארץ באופן לא חוקי אז פשוט על תעבור על החוק, כך לא אראה אותך לעולם".

השופט אמר שהוא בטעות פרסם את הפוסטים שלו בפייסבוק לציבור ולדבריו זה היה אמור להיות רק לחברים שלו בפייסבוק. לאחר המקרה, השופט חסם את האפשרות להכנס לחשבון פייסבוק שלו והפוסטים של השופט כבר אינם גלויים לציבור.

בית המשפט ארה"ב שופט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד