י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שותק בחקירה

20 ימים חלפו: המשטרה לא מצליחה לקבוע, מי נהג

תאונת הפגע וברח שבו נפצע באורח אנוש ילד בשכונת רמות בירושלים: חשוד שוחרר, שניים עדיין חשודים בדריסה, לא ידוע על תיעוד הנהיגה בסמוך לתאונה

20 ימים חלפו: המשטרה לא מצליחה לקבוע, מי נהג
נתנאל סנדרוסי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בפעם השלישית הוארך מעצרו של אחד החשודים במעורבות בתאונת פגע וברח שהתרחשה בשכונת רמות בבירה בחול המועד פסח, החשוד נתנאל סנדרוסי שומר על זכות השתיקה.

המשטרה טוענת כי הוא, יחד עם מאיר (24) היו ברכב, אך למרות שחלפו שלושה שבועות מהתאונה, טרם ברור להם מי נהג ברכב.

"בשלב זה יש בידינו חומר ראיות שמצביע על כך ששניהם היו ברכב בשעת התאונה. לגבי מי נהג – אנו מנהלים על כך חקירה" אמר רן זכות, הטוען המשטרתי הבוקר (שישי) בבית המשפט לתעבורה בבירה. לטענתו, ביום בו הסגיר סנדרוסי את עצמו למשטרה, שבוע לאחר התאונה, הוא "מסר גרסה מאד מאד חלקית ורזה, שכפי שנראה בושלה" וביקש להאריך את מעצו בשלישית בשמונה ימים נוספים.

לשאלת פרקליטו עו"ד משה סוחמי, למה מאז מעצרו לא בוצעו עימותים בין מרשו סנדרוסי לבין החשודים האחרים, השיב רן, "עימותים היא לא חובה, בהתאם לאסטרטגיה. לאור השתיקה שלו ואי השתתפותו בחקירה, לא ראינו לנכון לערוך עימותים".

עו"ד סוחמי הוסיף לשאול "תאשר שלכם אין עד ראיה או מצלמה, או ראיה אחרת, ממקום התאונה שמישהו מזהה את החשוד הזה בתוך הרכב, יורד מהרכב או נכנס אליו?". אך הטוען המשטרתי סירב להשיב לעו"ד ושיב הכתב לשופט.

"מדובר בעבירה חמורה" אמר הטוען המשטרתי, "הפקרת קטין לאחר תאונה קשה, קטין שנפצע באורח אנוש. היחידה החוקרת עושה פעולות רבות כדי לגבש ראיות בתיק. ישנו חשש מאד הן מהעלמת ראיות" וביקש כאמור להאריך את מעצרו בשמונה ימים.

השופט עבאס עאסי קיבל חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו עד ליום שלישי הקרוב, מאחר ולדבריו "מחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות למשיב. עוד עולה כי מדובר בחקירה מורכבת ורחבת היקף".

מאיר בן 24, שנעצר השבוע בדירה בגבעת שמואל, מעצרו הוארך עד ליום ראשון הקרוב. פרקליטו אמר בדיון כי הוא מעוניין למסור גרסה מיד אחרי הדיון מעצר. אף הוא חשוד בשלב זה בדריסה ובהפקרה.

איתיאל בן ה-27, שאסף את סנדרוסי משכונת רמות כשעה לאחר התאונה שוחרר השבוע לביתו. כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לאחר התאונה ביום ראשון של חול המועד פסח, איתיאל נחקר במשטרה, מסר גרסה ושוחרר. לאחר שגרסתו לא הסתדרה עם פרטי החקירה, בוצע חיפוש בביתו על ידי משטרת ירושלים עם צו שופט, הוא נעצר, נחקר שוב ולטענת המשטרה הגרסה שלו השתנתה. כאמור, ביום שלישי השבוע הוא שוחרר.

מצבו של הילד חיים בנימין זאב (11) בן שושנה רייזל ביגלאייזן, עדיין מאושפז במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק וזקוק לרחמי שמים מרובים.

פגע וברח שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד