ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"יושבים על ברכו"

הבת חשפה גילויים מחיי מנהיג חיזבאללה

באורח לא שגרתי התראיינה בתו של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה ושיתפה באורח חייו של אביה שמתנהל בחשאיות • הבת גם גילתה כיצד מקבל הטרוריסט את נכדיו

הבת חשפה גילויים מחיי מנהיג חיזבאללה
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה צילום: רויטרס

בתו של מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה, סיפרה בראיון עמה פרטים מעניינים על חיי אביה, אותם חשפה לראשונה.

"אני יכול לבקר בבית המשפחה בצורה נוחה מאוד", אמרה זיינב נסראללה, בת ה-33. היא אמרה כי דברים רבים שינו את חיי משפחתה לאחר מלחמת לבנון השנייה ב- 2006. "לפני המלחמה יכולנו לפגוש את האב לארוחת צהריים או לארוחת ערב, אבל אחרי המלחמה, הכל השתנה בשל האיום הישראלי", כך סיפרה לאתר הערבי 'אל-עהד'.

במהלך הראיון היא בכתה כשסיפרה על חיי הילדות, "כשהייתי בת עשר, הייתי קשורה אליו מאוד, ואני חיה את הכאב של היעדרויות מאיתנו", שיתפה בתו של נסראללה בנוגע לאחיה שחוסל.

"אני גאה להיות הבת שלו" הוסיפה. אשר ליחסי האב עם הבת, אומרת זיינב: "כמובן, הקשר שלי איתו ואהבתי אליו הוא יחסים בין הבת לאב, אבל אופי תפקידו ועבודתו שוללים ממני הרבה מהדברים שנערה אוהבת לחלוק עם אביה".

בתו של מנהיג ארגון הטרור אמרה בראיון, "הלקח הגדול ביותר שלמדתי מאבי הוא ענווה. הוא אדם צנוע מאוד ויש לו הרבה צניעות, שהיא התכונה של אנשי הבית והחכמים הגדולים, בואו ניקח את הדוגמה של האימאם חומייני. עם כל גדולתו הוא חי בפשטות, אבי ותפקידו יכולים לחיות ביותר מותרות, אבל הוא אוהב ענווה וחיים נורמליים מאוד".

"הוא בהחלט לא חי מתחת לאדמה, הוא לא בכלא, יש לו כל מה שהוא צריך וחייו נורמליים בכל ההיבטים, חוץ מתנועותיו ומפגישותיו הכפופות לביטחון", טענה הבת של נסראללה.

"אני זוכרת כי לאחר תחילת עבודתו בהתנגדות, הוא החמיץ הרבה זמן איתנו, לילה אחד שמעתי את קולו מדבר עם אמא שלי, קפצתי מהמיטה והתחלתי לנשק אותו", סיפרה הבת על אחי שחוסל בידי כוחות צה"ל.

"למשפחות השהידים הקדושים יש אחריות גדולה, במיוחד לאשה, שעומדת בנטל גידולם של הילדים בעקבות האב הקדוש שנהרג, וכך גם המצווה שעליה נשאו את הדם, הנשמה ותוכנית הלימודים", היא הצהירה.

"הוא המזכיר הכללי של חיזבאללה, והוא מאוד אוהב כשאנחנו מגיעים עם הילדים שלי והילדים של האחים שלי. הם כל הזמן מתחרים מי יזכה לשבת לידו. הנכדים צעירים מאוד, אחד מהם יושב בחיקו, והשני על הברך שלו, הם עושים הרבה רעש ומתחרים מי ישב לידו ראשון. עם זאת, הוא אף פעם לא מתלונן, אבל מבקש מאתנו לתת לילדים לעשות מה שהם רוצים".

"גורלה של ישראל ברור לנו. הצבא שפעם היה בלתי מובס יימחק מעל פני האדמה ואנחנו נתפלל באל-אקצה, אין בכלל ספק לגבי זה", התחייבה בתו של הטרוריסט, אך לא לקחה בחשבון כנראה כי הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל.

חסן נסראללה ישראל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד