י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מהי ההמלצה שקיבל?

לא תאמינו ממי סמוטריץ' מקבל טיפים

גם סמוטריץ' וגם איילת שקד מאשרים דיווח ב-ynet, לפיו הראשון נועץ באחרונה בכדי לקבל ממנה טיפים לצרכי המשא ומתן 

לא תאמינו ממי סמוטריץ' מקבל טיפים
יו"ר 'האיחוד הלאומי' בצלאל סמוטריץ' צילום: הלל מאיר, פלאש 90

במהלך מערכת הבחירות הם סומנו כיריבים, אולם לצורך קבלת טיפים ואולי אחרי העובדה כי הוא בפנים והיא בחוץ, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד משתפים פעולה.

בראשית מערכת הבחירות, סמוטריץ' כעס על נפתלי בנט ואיילת שקד על עזיבתם את 'הבית היהודי' והקמת 'הימין החדש', לאורך תקופת הבחירות הם התקוטטו לא מעט וגם התחרו על קולות הציונות הדתית, אך לבסוף במבחן התוצאה סמוטריץ' ומחנהו ספג מהלומה והתרסק מ-12 ו-8 מנדטים ל-5 בלבד, לעומת בנט ושקד שנותרו בחוץ כשחסרים להם בסביבות ה-1,600 קולות לאחוז החסימה.

על פי הדיווח של הכתב הפוליטי יובל קרני ב'ynet', יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ' שצפוי להתמנות לשר ומעוניין בכל מאודו בתיק המשפטים, נועץ בשרה היוצאת איילת שקד, בכדי לקבל ממנו טיפים כיצד לנהוג במשא ומתן הקואליציוני מול צוות המו"מ של 'הליכוד'.

סמוטריץ' שנמצא במערכת הפוליטית רק 4 שנים, מתייעץ עם איילת שקד שניהלה בעבר את לשכתו של נתניהו וכן צברה ניסיון של שבע שנים בפוליטיקה ולדברי גורם ב'איחוד מפלגות הימין', "סמוטריץ' מדבר עם בנט ושקד ואחת ההמלצות שהוא קיבל היא לא לחתום על הסכם קואליציוני עד הרגע האחרון, כפי ששקד ובנט עשו בבחירות הקודמות ובכך הם הצליחו לחלץ מנתניהו ממש ברגע האחרון את תיק המשפטים", כך דיווח לכתב ynet.

איילת שקד לא מכחישה את הדיווח ומסרה ל'ynet', "אנחנו נמצאים בקשר טוב ואכן שוחחנו על סוגיות שונות, בין השאר על משרד המשפטים".

גם בסביבת סמוטריץ' לא מסתירים: "סמוטריץ' דיבר איתה כדי ללמוד על משרד המשפטים ולדעת מה הוא צריך לדרוש מבחינת תקציבים וכו' בהסכם הקואליציוני אם הוא נכנס למשרד".

נזכיר, כי למרות שסמוטריץ' מחזיק בשני מושבים בלבד בכנסת עם סיעתו 'האיחוד הלאומי', הוא זוכה ליחס מכובד מצדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ונפגש עמו לשיחות בארבע עיניים, לפחות פעמיים ידועות, האחת היתה בשיאו של סבב ההסלמה בדרום וכן ביום שישי האחרון במעונו ברשמי ברח' בלפור בירושלים.

מו''מ קואליציוני איילת שקד בצלאל סמוטריץ' האיחוד הלאומי טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד