י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

איך לקחת משכנתא אחרי מוגבלות בבנק?

עברתם מוגבלות בבנק ועכשיו רוצים לקחת משכנתא? הגעתם למקום הנכון • שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות אני משיג משכנתאות בבנקים לאנשים שעברו הגבלה ועכשיו רוצים לקחת משכנתא • בואו נדבר על איך הדברים עובדים

איך לקחת משכנתא אחרי מוגבלות בבנק?
רכישת בית צילום: pixsabay

איך נוצרת הגבלה בבנק?

ההגבלה "הרגילה" היא מצב שבו חזרו 10 צ'קים והאדם שחזרו לו הצ'קים נכנס לסטטוס שנקרא מוגבל, כלומר לא יכול להשתמש בצ'קים בחשבון, הבנקים לא מעוניינים לתת אשראי ומשכנתא. המוגבלות נמשכת שנה, כאשר בתום ההגבלה ניתן לכאורה לחזור לחיים רגילים, רק שהבנקים לא כל כך רוצים לשתף פעולה עם אנשים שהיו מוגבלים.

משכנתאות לאחר הגבלה:

חשוב להבין את הבסיס, אנשים שעברו הגבלה נחשבים בעיני הבנקים כאנשים לא אמינים ומסוכנים. הבנקים מאוד לא רוצים לתת משכנתא לאנשים שעברו הגבלה. התפקיד שלי הוא לבנות את המשכנתא שלכם בצורה כזו שאצליח בכל זאת להשיג אישור משכנתא. בואו נדבר קצת על איך עושים את זה.

מקרה חד פעמי:

הדבר החשוב ביותר כאשר מדברים על משכנתא למוגבלים בעבר זה להראות לבנקים שלא היו בעיות אחרות בעבר הפיננסי מלבד ההגבלה. חשוב מאוד להבהיר בעזרת הניירת שאתם לקוחות טובים ולכן לא היו מעולם בעיות אחרות. הדרך הטובה ביותר להראות שלא היו בעיות אחרות – היא להראות שאתם לקוחות טובים ויציבים.

הבנקים מאוד אוהבים יציבות ( כבר דיברנו על זה בכתבות קודמות) ואם נצליח לבסס את זה שאתם יציבים, זה יהיה ההוכחה הטובה ביותר. איך מראים יציבות? בעזרת מקום עבודה קבוע, הכנסות יציבות וקבועות לאורך זמן, אין הלוואות בחשבון והכי חשוב שדוח האשראי מראה שלא היו בעיות קודמות. זה שלא היו בעיות קודמות בשנים האחרונות + יציבות זה הטיעון הטוב ביותר שניתן להביא כדי להתגבר על מוגבלות בבנק.  

נסיבות מקלות

העובדות היבשות הן שהייתה מוגבלות בבנק, את זה אנחנו כבר יודעים. המטרה שלי היא להביא נסיבות מקלות שגרמו לפשיטת הרגל. דוגמה: נניח אדם שעבר תאונת עבודה, לא יכול היה לעבוד כמה חודשים וכתוצאה מזה נכנס למוגבלות. עכשיו הוא חזר לעבוד והכול חזר לקדמותו.

נכון שבמקרה הזה יש עובדה יבשה שזה העובדה שהייתה מוגבלות, אבל תסכימו איתי שאחרי ששומעים את הסיפור עם תאונת עבודה- זה כבר נשמע הרבה יותר טוב.

כאשר מחברים את כל הדברים יחד, מקבלים תמונה שנראית הרבה יותר טוב במציאות ובעזרת העזרים האלו אני מצליח להשיג משכנתאות לאנשים שעברו הגבלה. 

אחוז מימון לא גבוה:

השאיפה שלנו כאשר באים לקחת משכנתא אחרי מוגבלות היא לא לבקש משכנתא מקסימלית של 75 אחוז, אלא לנסות לבקש מימון נמוך יותר, שיכול לגרום לבנקים להרגיש פחות חשופים לסיכון בגלל הלווים שעברו פשיטת רגל.

מה אני עושה?

המטרה שלי היא לקחת את הניירת הרלוונטית ולצאת להשיג משכנתא בבנקים, אני נעזר בכל הדברים שבנינו בסעיפים הקודמים ובקשרים שלי בבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שעברו הגבלה בבנק.

רוצים לדעת עוד על משכנתא לפושטי רגל? נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-394-3892

משכנתא אישור משכנתא פשיטת רגל כלכלה הלוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד