י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לאיזה שימושים משמש קרטון גלי?

קרטון גלי איכותי בגליל באורך 50 מטר ברוחב 1 מטר ובמידות שונות ע"פ הזמנת הלקוח • משמש בעיקר למיגון מוצרים ועטיפתם וכן לכיסוי רצפות ופרקטים להגנה מפני צביעה ושיפוצים

לאיזה שימושים משמש קרטון גלי?
קרטון גלי צילום: יח"צ

קרטון גלי איכותי בגליל באורך 50 מטר ברוחב 1 מטר ובמידות שונות ע"פ הזמנת הלקוח.
משמש בעיקר למיגון מוצרים ועטיפתם וכן לכיסוי רצפות ופרקטים להגנה מפני צביעה ושיפוצים.

באתר Getpacking מובטח לכם שתמיד תקבלו את המוצר המקורי, במחיר המשתלם ביותר, בזמן אספקה מיידי באיסוף עצמי ובמשלוח בזמן האספקה הכי מהיר ברשת.

קרטון גלי במחיר מבצע

Getpacking הינה יבואנית חומרי אריזה המתמחה במוצרי קרטון גלי ושאר מוצרי העיטוף והאחסון. אנחנו תמיד  נציע לכם תמיד את הקרטון הגלי הטוב ביותר במחיר הנמוך ביותר מכיוון שאנו בין שלושת החברות הגדולות ביותר בתחום. אנו מאמינים כי מחיר הוגן ומוצר איכותי בונים קהל לקוחות מרוצה לאורך זמן וזה המוטו שלנו.

לא רק מכירת קרטון גלי בזול חשובה לנו, אלא רמת שירות, מצוינות, אספקה מהירה,  אשר כולם יחד, מרכיבים את סל הקניה הזול והמשתלם ביותר.

רכישת קרטון גלי במרכז הארץ בצומת הערים רמת גן, תל אביב, בני ברק ופתח תקווה מאפשרת נוחות הגעה לכולם, נגישות לנכים, כמו גם חניה חינם לכל לקוחותינו.

מחיר קרטון גלי אצלנו נע אלנו בין 59 ש"ח ל 89 ש"ח, תלוי ברוחב הגליל ובאורכו.
המבצעים משתנים מעת לעת ולכן, בכדי להזמין ברגע זה, צפו במוצרים ובמחירים המתעדכנים מעת לעת והזמינו כבר עכשיו.

קרטון גלי בתל אביב   

אם אתם מחפשים להזמין קרטון גלי באזור תל אביב במחיר ללא תחרות ולקבלו מיד, חייגו אלינו. אספקה מיידית באיסוף עצמי ובין 3 שעות ל-48 שעות בהזמנת משלוח עד לבית או לבית העסק.

אנו מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי, הן בחנות האינטרנטית והן בחנות שלנו הממוקמת ברחוב הקישון 8 פינת החרמון 4 בני ברק. כמובן שניתן לשלם גם במזומן או בהעברה בנקאית.

קרטון גלי ברמת גן בני ברק  

אם אתם מחפשים קרטון גלי לאיסוף עצמי ברמת גן בני ברק, הגיעו אלינו לסניף, החנו את רכביכם בחנית לקוחותינו והצטרפו לחוויית השירות הלבבית שאנו מעניקים לכל לקוח ולקוח.

 נכון, קרטון גלי אפשר לקנות בלא מעט מקומות, אבל קניית קרטון גלי ברמת גן ובבני ברק במחיר זול ומשתלם עם רמת שרות גבוהה לא תמצאו בשום מקום אחר מלבד Getpacking.

שאלות ותשובות על גליל קרטון:

האם ניתן להזמין 50 יחידות של קרטון גלי במחיר מוזל יותר מקניית גליל קרטון גלי בודד?

תשובה: בוודאי, אנו שמחים לבשר לכם שככל שכמות ההזמנה תגדל, כך המחיר יקטן. אנו מסוגלים לספק כל כמות בכל נקודת זמן במחיר זול ומשתלם במיוחד.

האם ניתן לקנות גליל קרטון גלי ברוחב מטר עשרים?

תשובה; כן, ניתן להזמין את המוצר במגוון מידות רוחב ובהזמנות גדולות, נוכל להתאים עבורכם כמעט איזה מידה שתרצו.

האם אפשר לבצע הזמנת קרטון  גלי בטלפון?

תשובה: בוודאי שכן, אתם מוזמנים לחייג לטלפון שלנו ונשמח לעמוד לשירותכם, בכל עת במספר 0537577977. בימים א' עד ה' בין השעות 9:00  בבוקר ועד השעה 18:00 בערב. בימי ו' בין השעות 9:00 בבוקר ועד השעה 12:30 בצהרים.

האם ניתן לבצע רכישת גלילי קרטון גלי באתר? ואם כן, האם זה בטוח?

תשובה: בוודאי שניתן להזמין באתר, לבצע הזמנת משלוח לכל חלקי הארץ וגם להזמין באתר ולבוא לאסוף עצמאית. האתר שלנו הכי בטוח שיש. עומד בתקני הבטיחות וכל התנאים הנדרשים באבטחת כ. אשראי ע"פ תקני ssl לאבטחת מידע

מספר כרטיסכם אינו חשוף בפני אף אחד מעובדי החברה והוא נקלט באופן מוצפן ע"פ המתחייב בתקנים לרכישה במסמך חסר.

גליל קרטון גלי לכיסוי רצפות ופרקטים

הצורה הטובה ביותר לשמירה על רצפה ופרקט היא באמצעות פריסת קטון גלי לאורך עשרות מטרים של שטח. כעת לאחר שכיסיתם את הרצפה, אפשר לצבוע מבלי ללכלך את הריצוף ומבלי להרוס את הפרקט. סיימתם לצבוע? פשוט גלגלו חזרה והשליכו ישר לפח למחזור נייר ומוצרי קרטון.

קרטון גלי לנגריות ובתי מלאכה

לקוחותינו הרבים נמנים עם נגריות ובתי מלאכה המייצרים ארונות אמבטיה, ארונות מטבח, מראות פסלים, ארונות בגדים, מוצרי עץ כאלו ואחרים. השימוש נוח והתוצאה מצוינת, מוצרים עטופים ומוגנים, מוכנים למשלוח ואספקה ללקוחותיכם ללא חשש.

קרטונים ניקיון שיפוצים צביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד