י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בחניון מרכזי

תיעוד: פרץ לרכב, התעמת עם הנהגת ונמלט

תושב טול כרם גנב טלפון נייד של מטופלת בבית החולים, פרץ לרכב בחניון קניון, נמלט, נעצר והוגש נגדו כתב אישום

תיעוד: פרץ לרכב, התעמת עם הנהגת ונמלט
פרץ לרכב בחניון ונתפס על חם צילום: דוברות המשטרה

ביום חמישי לפני כשבוע וחצי, אשה שהגיעה לרכבה שחנה בחניון, תפסה אותו 'על חם'. בעלת הרכב התעמתה איתו, אך הוא נמלא מהמקום. לאחר סריקות הוא אותר ונעצר. בחקירה התברר כי הוא גם גנב טלפון ממטופלת בבית החולים שעה קודם לכן.

ביום 2.5.19 התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לרכב בחניון קניון G ברחוב ויצמן בכפר סבא. מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום ומתיעוד מצלמות האבטחה התברר, כי החשוד הגיע לחניון ופרץ לרכב באמצעות שלט אוניברסלי. זמן קצר לאחר מכן, הגיעה בעלת הרכב לרכבה והבחינה בחשוד כשהוא יוצא מהרכב ובין השניים החל וויכוח, כשלאחר מספר דקות החשוד נמלט מהמקום.

שוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות נרחבות אחר החשוד ואכן הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן ברחוב אברבנאל בכפר סבא. כשהתבקש על ידי השוטרים להזדהות, הזדהה בשם של אדם אחר.

בחיפוש שערכו השוטרים הם מצאו אצל החשוד תעודת זהות מזוייפת השייכת לאחר ורכוש החשוד כגנוב: מפתחות ושלט של רכב, משקפי שמש, טבעת בצבע כסף, טבעת נוספת בשיבוץ אבנים ושרשרת עם הכיתוב "אמא".

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד לאירוע נוסף שהתרחש כשעה קודם לכן, ממנו עולה כי החשוד נכנס לביה"ח מאיר בכפ"ס וגנב טלפון נייד של מטופלת באחת המחלקות בביה"ח. החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה.

לפני מספר ימים, הוגש נגדו כתב אישום המכיל שני אישומים בעבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב בכוונה לגנוב, הפרעת שוטר והחזקת רכוש החשוד כגנוב. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

פריצה לרכב נתפס על חם גניבת טלפון כתב אישום שוהה בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד