י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכוונת גבוה

הפגישה החשאית בין שקד למקורבו של ביבי

היא אמנם ספגה מכה קשה, משרת משפטים פופולרית היא הפכה לאזרחית מן המנין, אולם שקד כפי שלמדנו להכיר, אינה מוותרת ואינה נכנעת, היא מתכוונת על פי ההערכות להשתלב בליכוד • דיווח ב'דה מרקר' על פגישה בינה לבין איש אמונו של נתניהו, מחזקת את ההערכה

הפגישה החשאית בין שקד למקורבו של ביבי
איש אמונו של נתניהו, נתן אשל צילום: נועם מוסקוביץ, פלאש 90

איילת שקד בדרך לליכוד? בעוד מסתמן כי נפתלי בנט סיים את הקריירה הפוליטית שלו לאחר 7 שנים בתפקיד שר הכלכלה, שר החינוך ושר התפוצות, כשאת חלומו להיות גם שר ביטחון לא הצליח להגשים, הרי ששותפתו הפוליטית איילת שקד, לא מוותרת ומתכוונת בבחירות הבאות להתברג במיקום גבוה ומשפיע.

על פי דיווח של חגי עמית ב'דה מרקר', השרה שקד נועדה במהלך חג הפסח, עם נתן אשל, איש אמונם של בנימין ושרה נתניהו. השניים אמנם סירבו להתייחס לתוכן הפגישה, אולם עצם העובדה כי שקד לא תהיה חברת כנסת או שרה בקדנציה הקרובה ובכל זאת השניים מצאו זמן להיפגש, כאשר אשל טרוד בימים אלה במו"מ הקואליציוני מטעם 'הליכוד', זה אומר כי משהו מתבשל.

עובדת הפגישה בין השניים, מחזקת את ההערכה שכבר נטחנה עד דק, כי שרת המשפטים המעולה שהיתה בתולדות ישראל, תתפקד לליכוד במטרה להגיע בפריימריז הבאים למיקום גבוה ומשפיע לטובת אזרחי ישראל. בליכוד צברה שקד לא מעט אהדה ויש לה קשרים ענפים עם כלל הח"כים ברשימה, כך שקליטתה אמורה להיות טבעית וקלילה.

יצוין כי בין השניים 2006 ל-2008 ניהלה את לשכתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. במרץ 2008 עזבה יחד עם נפתלי בנט, אותו צירפה ללשכה, כשהיחסים בינם לבין הזוג נתניהו נותרים עכורים, עד כדי כך שלאורך תקופתם הפוליטית הם לא הורשו לדרוך במעון ראש הממשלה ברח' בלפור, כאשר נתניהו נוהג מעת לעת לארח פוליטיקאים בביתו בכדי לפתור משברים או כשהוא חוגג מאורע כלשהו, כעת מעניין יהיה לעקוב האם הזמן עשה את שלו ושקד תצליח להכנס לליכוד באין מפריע.

פגישה חשאית איילת שקד נתן אשל הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד