י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חודשיים אחרי הירצחו

צפו: ספר תורה הוכנס לע"נ הרב הקדוש

לקול מצהלות מאות חוגגים, הוכנס אמש ספר תורה להיכל ישיבת 'עוז ואמונה' בדרום תל אביב, לזכרו של מייסדה הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנרצח בפיגוע טרור לפני כחודשיים • האלמנה: "אנחנו רוצים להודות לקב"ה שזיכנו להכניס ספר תורה" • צפו בחגיגות

צפו: ספר תורה הוכנס לע"נ הרב הקדוש
הכנס''ת לע"נ הרב אחיעד אטינגר הי''ד צילום: אתר 'סרוגים'

‏חודשיים לאחר שנרצח הרב אחיעד אטינגר הי"ד בצומת אריאל, הוכנס אתמול (ראשון), ספר תורה להיכל ישיבת 'עוז ואמונה' שהקים הרב אחיעד בשכונת נווה שאנן בדרום תל אביב, בהשתתפות תלמידיו ומעריציו שפיזזו לכבודה של תורה. בין החוגגים היה גם יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' ח"כ הרב רפי פרץ.

הרב אטינגר הי"ד התגורר ביישוב עלי וניהל את ישיבת ההסדר 'עוז ואמונה' שחיזקה את החיים היהודיים בדרום העיר החילונית.

אלמנתו של הקדוש הי"ד, תמר אטינגר אמרה לאתר 'סרוגים': "אנחנו רוצים להודות לקב"ה שזיכנו להכניס ספר תורה לישיבת עוז ואמונה, אנחנו מודים מעומק לב לקהילת בלשיה-ברוניה מוסקבה על תרומת ספר התורה. הכנסת ספר התורה היא עוד נדבך בהשבת הצביון והכבוד היהודי לשכונת נווה שאנן בדרום תל אביב ומקדמים בברכה את הרב איציק פנירי וישיבת בני דוד-עלי שלקחו על עצמם את האחריות הניהולית והתורנית של ישיבת עוז ואמונה, ומאחלים להם שיזכו להמשיך ולהעצים את פועלו של בעלי ואבינו הרב אחיעד, ולהאיר מאורה של תורה על שכונת נווה שאנן".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הרב אחיעד הי"ד, בן ה-47, תושב עלי, כיהן כראש ישיבת 'עוז ואמונה' בשכונת נווה שאנן בתל אביב ונודע כתלמיד חכם בעל שיעור קומה. הוא נרצח בצומת אריאל, בו מחבל צמא דם פצע אותו אנושות, ולאחר מאבק על חייו הוא השיב את נשמתו ליוצרו.

הקדוש הרב אחיעד אטינגר הי"ד, הותיר 12 ילדים יתומים, כאשר הגדול כבן 20 הוא חייל בצה"ל והקטן בן שנה בלבד.

המחבל עומאר אבו ליילי מהכפר זאוויה, יצא מאחת החנויות בצומת אריאל, תקף חייל צעיר בטרמפיאדה וחטף את נשקו. החייל נפצע והמחבל החל לירות לעבר כלי רכב אזרחיים ופגע בהרב אחיעד אטינגר הי"ד.

אחד מכלי הרכב ננטש והמחבל השתלט עליו, המשיך איתו לצומת גיתי אבישר, שם פתח באש לעבר הצומת ופצע צעיר נוסף. בפיגוע המשולב נרצח סמ"ר גל דייקאן הי"ד, ונפצע חייל נוסף.

הכנסת ספר תורה נרצח פיגוע טרור ישיבת עוז ואמונה הקדוש הרב אחיעד אטינגר דרום תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד