י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד

מכר עדר כבשים ודיווח למשטרה שהוא נגנב

שוטרי משמר הגבול עצרו תושב נצרת שמכר את עדר הכבשים שלו, אך ניסה לבצע מעשה הונאה ודיווח למשטרה שהוא נגנב 

מכר עדר כבשים ודיווח למשטרה שהוא נגנב
כבשים צילום: pixabay

תושב נצרת נעצר על ידי שוטרי משמר הגבול בחשד שמכר את עדר הכבשים שלו לאדם, ולאחר מכן דיווח למשטרה שהוא נגנב.

בשבת האחרונה, התקבל דיווח במשטרת ישראל כי עדר שלם ובו כ-220 כבשים, נגנבו ממושב כפר ברוך. בעל העדר תושב נצרת, סיפר כי לאחר שהגיע לדיר הכבשים וגילה שהוא ריק, חש ברע ופונה לטיפול רפואי בבית החולים. 

"כבר בתחילת החקירה עלה החשד שמדובר בניסיון הונאה של המגדל שדיווח על 220 כבשים גנובים" אמר קצין ביחידה המרכזית של מג"ב המתמחה בחקירה של עבירות חקלאיות. הקצין הוסיף "כבר בשבת, מספר שעות אחרי הדיווח, הובילה אותנו החקירה לכפר ראס עלי שם מצאנו את הכבשים".

איתור הכבשים ה'גנובים'. צילום: דוברות המשטרה

כאמור, כבר באותו היום, שעות לאחר הדיווח, שוטרים משמל הגבול הצליחו להתחקות אחר עדר הכבשים שהכיל 114 כבשים. ככל שהתקדמה החקירה, התגבר החשד שמדובר במגדל שנקלע ככל הנראה לחובות כספיים בגינם מכר את העדר שהכיל רק 114 כבשים ולא 220 כפי שדווח בתחילה, ולאחר מכירת הכבשים דיווח שנגנבו בכדי להסתיר מנושיו את המכירה.

אמש, לאחר ששוחרר המגדל מבית החולים הוא עוכב לחקירה על ידי שוטרי מג"ב, לאחריה שוחרר למעצר בית. הכבשים שאותרו הועברו למשמרות צד שלישי.

במשמר הגבול משקיעים משאבים רבים למיגור הפשיעה החקלאית דבר שהביא לירידה של למעלה מ-20% במספר התיקים שנפתחו מתחילת השנה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. "כל ניסיון להונות את הרשויות בתחום, ייתקל במשטרה נחושה שתשיט על העבריינים את עלויות החקירה של המשטרה בגין דיווח השווא", מסרו במשמר הגבול.

כבשים משמר הגבול הונאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד