י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שינויים בענף המזון

פרסום ראשון: רשת השיווק הפופולרית - עוברת לכשרות 'שארית'

רשת השיווק הגדולה 'רמי לוי' עוברת בצעד מפתיע לכשרות 'שארית ישראל'. תעודות הכשרות החדשות יתנוססו ברחבי הרשת הפופולרית כבר בימים הקרובים • "טבעי לנו לפנות ולבקש את התעודה המקובלת ביותר, הידועה כמחמירה וכמקצועית ביותר בתחום הידורי הכשרות בארץ"

פרסום ראשון: רשת השיווק הפופולרית - עוברת לכשרות 'שארית'
ראשי שארית ישראל עם רמי לוי צילום: שוקי לרר

פרסום ראשון: שינוי בענף המזון, במסגרתו עוברת רשת "רמי לוי", רשת השיווק הגדולה, לכשרות בד"צ שארית ישראל, אשר תוענק לכל מחלקות הירקות ב-60 סניפי הרשת, זאת לאחר מסכת מדוקדקת של בדיקה והיערכות מתואמת.

ל"בחדרי חרדים" נודע, כי תעודות הכשרות החדשות, יתנוססו ברחבי הרשת הפופולרית כבר בימים הקרובים ממש. לאחר בדיקה מדוקדקת ועבודות התאמה רבה רבות, בכשרות 'שארית ישראל' השלימו במקביל היערכות נרחבת של הקמת מערך משגיחים ארצי לכל מחלקות הפירות והירקות, והוטמעו מלוא ההנחיות ההלכתיות ונהלי העבודה לקראת ההשגחה המסועפת על אלפי טונות המיובאים ונפרקים מידי יום בסופרים. 

"לצד אחיזת השוק המובהקת של רמי לוי בנתח נכבד מענף המזון והשיווק בישראל, הרשת רואה כקהל יעד חשוב ומוערך את הציבור החרדי ומהדרי הכשרות, ותפיסה זו היא בבסיס מדיניות החברה" אמרו גורמים בכירים בהנהלת הרשת המאשרים את הפרטים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

 "אך טבעי לנו לפנות ולבקש את התעודה המקובלת ביותר, הידועה כמחמירה וכמקצועית ביותר בתחום הידורי הכשרות". אומרים ברשת 'רמי לוי'. "'שארית ישראל' היא הסמן המובהק להידור והקפדה על כל פרט תוך ניסיון רב, כל גופי הכשרות נושאים עיניים אליהם, והיא ידועה כגוף מקצועי ומומחה בכלל נושאי הירקות, עם קהל עצום הסומך על פסיקותיה. לכבוד הוא לנו להתהדר בפיקוחם, נמשיך להיות בית טבעי, מהודר עם מחירים ללא תחרות עבור כל בית אב בישראל".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי החוזה המקיף אף הצריך התייחסות לשמיטת תשפ"ב. נושא זה דרש שורת סיכומים מיוחדת על פי הנחיות מרן החזו"א והקפדות השמיטה המחמירות ביותר. בשורת תיאומים ושאלות שעלו על שולחנו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, סוכמו מכלול הדרכים על מנת להבטיח נושאים אלו.

יצוין, כי המהלך הנוכחי מסמן הבעת אמון כלל ציבורית במצבה בכשרות 'שארית ישראל' המוכרת ככשרות המחמירה ביותר. יחד עם זאת ובמסגרת השינויים העכשוויים, תינתן לסניפי הרשת תעודת הכשרות של בד"צ "חרדים" החסידי בראשות הרה"ג אשר אנשל כ"ץ עוד יצוין כי בנוסף קיימת ברשת כשרות בד"צ בית יוסף מזה שנים רבות. 

גורמים בענף הכשרות מספרים כי הצעד המפתיע של "רמי לוי", צפוי להביא כבר בימים אלו מספר תזוזות משמעותיות בתחום הכשרות, כאשר ההשלכות המרכזיות נוגעות למרכזי שיווק ירקות, חנויות, ומערכי לוגיסטיקה וחברות אגרונומיות הקשורות לשרשרת אספקת הירקות הארצית, אשר יתכן כי יחברו אף הם למהלך נוכח דרישות הכשרות שהציבו רבני בד"צ "שארית ישראל" ובעקבותיהם מנהלי הרכש של "רמי לוי". שורת שינויים והידורים אלו מקיפים את מכלול התחומים, מערלה ומעשרות ועד כאמור שנת השמיטה הקרובה.

רמי לוי שארית ישראל כשרות תעודת כשרות תעודות כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד