י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אשרי 'המאמין' • עלון חדש ומרהיב ליהודים שנתפסו למסיון

ביד לאחים הפיקו לאחרונה עלון מרהיב בשם 'המאמין' ליהודים הנמצאים בכתות המיסיון • צעיר שהמיר את דתו ושב בתשובה שלימה מתראיין בעלון וקורא לחבריו: "צרו קשר עם אנשי יד לאחים וגלו עולם חדש, כמוני. סוף סוף אני מרגיש שלם ומאושר עם עצמי"

אשרי 'המאמין' •  עלון חדש ומרהיב ליהודים שנתפסו למסיון
עלון המאמין צילום: יד לאחים

לפני כמה חודשים נחשף כי המיסיונר המומר איתן בר, שנודע בעבר בשל פרובוקציות אנטישמיות מעוררות חלחלה שביצע, כתב בספר חדש, פנימי, כי יד לאחים מצליח לגרום ליהודים לעזוב את הכת לאחר שהללו נחשפו למגזינים של הארגון. לאור ההצלחה הגדולה החליטו ביד לאחים להוציא לאור עלון נוסף, קצר ומרהיב תחת השם 'המאמין'. הייחודיות של 'המאמין' לעומת המגזין הוותיק 'מחפשים' נעוצה בעובדה שמדובר בעלון תמציתי בן ארבעה עמודים שישלים את 'מחפשים' עב הכרס שמונה כמה עשרות עמודים.

"בעוד 'מחפשים' מעניק לקורא מאמרי הגות עמוקים וארוכים, הבנו שכדאי לתת זווית נוספת בצורת חומר נוסף ותמציתי שיסכם בקצרה את הטיעונים שאנו מעלים כנגד הכת הנוצרית, אמונתה ודרכי הרמייה שלה. המסרים הקצרים והחדים יהוו כלי עוצמתי נוסף להסרת המסווה המסיונרי" אומרים במחלקה להצלה ממיסיון של יד לאחים.

בעלון החדש שעוצב בצורה מהודרת ומאירת עיניים, מוגשים טורים וכתבות בנושאים מגוונים. כך למשל מובא ראיון עם צעיר לא דתי שהחל להאמין באותו האיש ימ"ש ולאחר מסע ארוך שנמשך שבע שנים הצליח לצאת מהכת בעזרת יד לאחים, ולאחרונה אף נכנס ללמוד בישיבה. בסיום הריאיון אף פונה הצעיר לחבריו בקהילות המיסיונריות וקורא להם נרגשות: "צרו קשר עם אנשי יד לאחים שיוכלו לענות לכם על הכול. נסו לדבר איתם וגלו עולם חדש, כמוני. סוף סוף אני מרגיש שלם ומאושר עם עצמי".

בעלון מובא גם מאמר החושף את שקרי ראשי המיסיון המשקרים לציבור במצח נחושה, וכן הוכחה מכתב יד עתיק שנמצא במערות קומראן המוכיח כיצד המיסיונרים זייפו פסוקים בתורה ומציגים אותם בצורה מעוותת ליהודים שצדו ברשתם.

לאור הפידבק החיובי שהגיע ליד לאחים לאחר הוצאת 'מאמין' בעברית, מיהרו ביד לאחים לתרגם את העלון החדש ולהדפיסו גם בשפה הרוסית.

פעילי השטח של יד לאחים מעידים כי עלון 'המאמין' התקבל אמנם בחשדנות בקרב היהודים הנמצאים במיסיון, אך רבים מהם נטלו אותו מידי הפעילים והבטיחו כי יקראו אותו בעיון. מכתבים שהגיעו בשבוע האחרון ליד לאחים משני יהודים שהמירו את דתם בעבר ונחשפו כעת לעלון החדש, גוללו את סיפור חייהם של אותם יהודים ובסופם ציינו הללו דרכים ליצירת קשר עמם וביקשו עזרה ביציאה מהכת.

יד לאחים עלון עלון הסברה מיסיונרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד