י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פרסום ראשון

הערכה: ליברמן פועל לממשלת אחדות; קריאה לבחירות חוזרות

יממה לאחר מסיבת העיתונאים שכינס יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, גוברת ההערכה שמטרתו להקים ממשלת אחדות בה יהיו חברים נציגי 'כחול לבן' והליכוד ולשם כך הוא פועל בדרכים שונות להכשיל את המאמצים לממשלה עם החרדים • ח"כ אייכלר קורא לצאת לבחירות חוזרות

הערכה: ליברמן פועל לממשלת אחדות; קריאה לבחירות חוזרות
ליברמן צילום: Flash90

לאחר שביממה האחרונה הגיע המשא ומתן בין המפלגות למבוי סתום ובשל האיומים של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן מול הדרישה הבלתי מתפשרת מצד יהדות התורה בנושא חוק הגיוס, קורא חבר הכנסת ישראל אייכלר לצאת לבחירות חוזרות.

ביממה האחרונה מנהל חבר הכנסת ישראל אייכלר שיחות עם אנשי צוות המו"מ מטעם הליכוד בהם הוא נוכח לדעת כי הולכת וגוברת אצלם הערכה שליברמן פועל מאחורי הקלעים בשיתוף פעולה עם יאיר לפיד להקמת קואליציה רחבה ומאוחדת של הליכוד וכחול לבן בין היתר במטרה להשאיר את החרדים בחוץ בדומה לממשלה שקמה בשנת 2013.

בעקבות כך, פנה ח"כ אייכלר לראשי סיעתו חברי הכנסת יעקב ליצמן ומשה גפני והציג בפניהם את ניתוח המצב ושמע מהם חששות דומים. בשל כך העלה אייכלר את האפשרות ליזום בחירות בזק בתוך שלושה חודשים ולצאת בקריאה משותפת של כל סיעות הימין לבוחרי הגוש – לבחור אך ורק במפלגות הקיימות ולהתעלם מהסקרים שינסו ליצור מצג שווא.

במקרה כזה, אומר חבר הכנסת אייכלר לשותפיו כי "יחזרו הביתה כשלוש מאות אלף מצביעי בנט ופייגלין שאבדו מבסיס התמיכה של הימין". לטענתו "אם המהלך ייצא אל הפועל, ליברמן ימצא את עצמו מחוץ לממשלה, או שיזחל אליה במחירים מופחתים וללא שום אופציה לאיומים".

בתוך כך, באתר וואלה דווח היום כי שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון שטרם נועד לפגישות מו"מ עם צוות הליכוד אומר בשיחות סגורות כי הוא לא יסכים לחתום על הסכם קואליציה קודם חתימתו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

אביגדור ליברמן ישראל אייכלר בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד