י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תושבי השכונה בהלם • צפו

אזקו את האישה החרדית וגררו אותה לניידת

ילדים שאספו קרשים למדורת ל"ג בעומר, הציתו שריפה, מעשה שהוביל לעימות, בין אם אחד הילדים למשטרה ולבסוף למעצרה בכח • צפו בדרמה

אזקו את האישה החרדית וגררו אותה לניידת
מעצר אשה חרדית ברמות צילום: המצלם

מהומה ברמות: ניידת משטרה ביקשה לעכב אישה חרדית בשכונת רמות בירושלים, אך אירוע זה לא עבר בצורה שקטה, לבסוף הוכנסה האישה אחר כבוד לניידת ונלקחה מהמקום יחד עם חשוד נוסף.

עוברי אורח סיפרו כי ילדים שעוסקים באיסוף קרשים למדורת ל"ג בעומר ואולי גם עושים מעט 'קונצים', התעמתו בצורה לא ראויה עם שוטרים שהיו בסיור, אותה אשה התערבה, לא ברור באיזה אופן, דבר שבסופו של דבר כאמור הוביל לאיזוקה ולקיחתה אל תחנת המשטרה.

אולם עדי ראייה אחרים סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי אותם ילדים לא היו תמימים כלל. מאז שעות הבוקר, הם מציתים שריפות קטנות בשכונה והשוטרים מנסים לאתר את הילדים. במשטרה אמרו ל'בחדרי חרדים' כי בשעות הערב שוטרים איתרו קטין החשוד בהצתה, והחלו לתחקר אותו.

אם הילד החשוד, שהבחינה בשוטרים מעכבים את בנה, ניגשה אליהם מיד, צעקה עליהם, ולדברי השוטרים האֶם אף דחפה אותם. האישה נעצרה ובנוסף עוכב אדם נוסף החשוד בהכשלת השוטרים. 

שכנותיה של האישה, ועשרות ילדים התקבצו סביב מופתעים למראה הנדיר שבו שוטרים אוזקים אישה חרדית תוך שהיא שוכבת על הכביש. בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים', ניתן לראות את האישה שוכבת על הכביש, אזוקה, כשמסביבה מספר נשים שצועקות וזועקות "אתם לא נורמלים" נוכח מעצרה של אותה אשה.

על הגבעה הסמוכה עמדו עשרות ילדים שהתגודדו. נשים שהבחינו באדם שצילם, ביקשו "תצלם, הוא נותן לה מכות, תצלם מבפנים", וזאת תוך כדי שמכניסים את האישה לניידת המשטרה. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, ולאחר זמן מה שככה הסערה ברחוב.

צעירה חרדית הפרת סדר שכונת רמות מדורות לג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 53 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד