י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תוך כדי נסיעה

ניצל בנס: הלקסוס של הזמר עלה באש • צפו

זמר החתונות המצליח משה קליין חווה אמש נס ממשי לנגד עיניו, תוך כדי שהוא נוהג ברכבו סמוך לבני ברק, עלה רכבו באש והוא הספיק להימלט ממנו בזמן | "התפילין שלי שהיו ברכב נשארו כחדשים. ברוך שעשה לי נס"

ניצל בנס: הלקסוס של הזמר עלה באש • צפו
רכבו של משה קליין צילום: מתוך הטוויטר של איציק אוחנה

נס! רכב הלקסוס של הזמר החרדי הצעיר משה קליין, עלה תוך כדי נסיעה באש סמוך לבני ברק. קליין הצליח להימלט וניצל ברגע האחרון. השקית עם התפילין נותרה שלמה לחלוטין. 

לאחר שעיכל את מה שחווה ולאחר שהאש כובתה, שיחזר משה קליין באוזני כתב הברנז'ה איציק אוחנה, "נהגתי ברכב שלי על כביש גהה ומאחוריי רכב מהבהב לי באורות גבוהים, זזתי נתיב והוא ממשיך להבהב, עצרתי בצד יצאתי מהרכב בשביל לראות על מה המהומה ואני רואה עשן עולה מקדימה".

הוא ממשיך ומספר, "לאחר שתי שניות עלתה להבה ענקית מהרכב שנשרף כמעט כליל וניצלנו בדקה ה-90!!!, הדבר הכי פלאי הוא שהתפילין שלי שהיו ברכב נשארו כחדשים. ברוך שעשה לי נס במקום הזה..", הוא מסכם.

למי שעדיין לא מכיר, משה קליין, החל את דרכו המוזיקאלית עוד בהיותו נער, אולם הוא התפרסם יותר בזכות השתתפותו בתחרות השירה 'הקול הבא' של רדיו 'קול חי', בעונה הראשונה, הוא הגיע למקום השלישי ומאז הוא לא מפסיק להופיע, הן בחתונות והן באירועים ברחבי תבל, זאת לצד כמה סינגלים שהפיק וזכו להצלחה רבה.משה קליין. צילום: (יח"צ)

משה קליין זמר רכב נשרף נס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד