י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בזוגיות עם שחקן ערבי

גדעון סער מתחנן: "צאו מהחיים של הבת שלי"

כמה שנים אחרי שיאיר נתניהו עורר סערה כשהיה בזוגיות עם גויה נורבגית, ביממה האחרונה מוצף הח"כ הבכיר בליכוד גדעון סער עם מתקפות על כך שבתו מנישואיו הקודמים נמצאת בזוגיות עם שחקן ערבי | סער לא נשאר בשקט וביקש לחדול מלהתערב בחייה  

גדעון סער מתחנן: "צאו מהחיים של הבת שלי"
בכיר 'הליכוד' גדעון סער צילום: פלאש 90

פרסום ב'מעריב' לפיו, אלונה סער, בתו של בכיר 'הליכוד' חבר הכנסת גדעון סער, מנהלת זוגיות עם השחקן הערבי אמיר חורי, פנה אתמול (שלישי) יו"ר ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) בנצי גופשטיין לחבר הכנסת וביקש ממנו לפעול לכך שבתו תפסיק את הקשר ואת ההתבוללות.

במכתב ששלח גופשטיין לסער הוא פנה תחילה בנימה אישית: "אין ספק שאתה כיהודי גאה הנאמן למורשת ישראל סבא, מתנגד לקשר הזה. לא מדובר בגזענות חלילה אלא בסוד קיומו של העם היהודי. לעיתים קורה שכביכול בשם האהבה יש כאלה ששוכחים מאין הם באו ולאן הם הולכים. נדמה להם שאנחנו עם ככל העמים, והאהבה היא עיוורת ומעל הכל".

גופשטיין המשיך וכתב לבכיר 'הליכוד' המקיים בשנים האחרונות אורח חיים מסורתי: "כאב יהודי מוטלת עליך החובה להסביר לאלונה, באהבה, שלעם ישראל יש יעוד וחזון לעולם כולו. שהיא בת למורשת ארוכה, למסורת רבת ועתיקת שנים, שהיא היא אשר שמרה עליו במשך כל שנות הגלות הארורה, בה סבל עם ישראל מרדיפות, אינקוויזיציות, מסעי צלב, פוגרומים ושואה. מסורת זו קבעה הבדלה מהגוי ושמירה על יחודו של העם היהודי. בגלל שמירה על מסורת זו החזקנו מעמד, ויכלנו מוסרית ופיזית להגיע חזרה לארץ ישראל ולהקים בה את מדינת ישראל, המדינה שעליה חלמנו והתפללנו במשך אלפיים שנה, "ותחזינה עינינו בשובך לציון".

את המכתב חתם יו"ר להב"ה בהצעה לסיוע עבור סער: "אשמח להיפגש איתך ביחד עם הצוות המקצועי שלנו שמטפל בהרבה מקרים דומים ולשוחח עימכם פנים אל פנים, ונלמד יחד את חשיבות העניין וכיצד לעזור לאלונה לא לנתק את עצמה משרשרת הזהב של עם ישראל".

הפרסום בעיתון 'מעריב' וכן המכתב עוררו עניין רב ברשתות החברתיות והדעות נעו בעד ונגד, עד שלגדעון סער עצמו נמאס לשתוק והביע תמיכה פומבית בבתו באמצעות ציוץ של שורה אחת בחשבון הטוויטר שלו, בו כתב "אלונה, הבת האהובה שלי, היא אדם פרטי. צאו מהחיים הפרטיים שלה!".

נזכיר, כי לפני כחמש שנים, סערו הרשתות החברתיות כאשר נודע כי בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נמצא בקשרים עם סטונדטית נורבגית גויה לחלוטין - בשם סנדרה לייקאנגר.

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי התייחס אז ואמר בראיון לתחנת הרדיו 'קול ברמה', "אני משתדל לא להעלות ביקורת אישית, אבל אם זה נכון חלילה וחס זה כבר לא עניין אישי, זה הסמל של העם היהודי. כמה אנחנו בוכים, כמה אנחנו משתדלים. אני מכיר חברים שלי שמשקיעים עשרות מיליונים ויותר, מאות מיליונים כדי להילחם בהתבוללות בעולם. אם חלילה זה נכון אוי לנו ואוי לנו. אם זה נכון, חלילה וחס. אני מקווה שזה לא נכון ויתעשתו. איך נראה את פנינו ומה נאמר", אמר דרעי בכאב והוסיף כי לדעתו לזוג נתניהו אין נחת רוח מכך, "אם זה נכון הדבר הזה, לו ולשרה יש כאב לב גדול מזה".

יצוין כי לעת עתה לא נשמעו תגובות מפי פוליטיקאים בדבר זוגיותה של אלונה סער והשחקן הערבי.

בתוך כך יצוין עוד כי היו מי שהעלו ברשתות החברתיות השערות כי מי שעומד מאחורי הפרסומים, הם מקורבי נתניהו שמנסים לפגוע בשמו הטוב של גדעון סער, שהסדיר בתקופת הבחירות את יחסיו עם נתניהו, אולם בשבוע שעבר ביקר אותו על הפסקת האש וחזר לרשימת האויבים.

גדעון סער התבוללות בנצי גופשטיין ארגון להבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד