י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

כך תבחרו חברת פוליש לבית

אתם אחרי שיפוץ או נכנסת זה עתה לדירה חדשה, המרצפות שלכם שבורות או מלאות בכתמים, אתם חייבים לבצע פוליש בביתכם • הפוליש מחזק את הלובן, ומעלים את הכתמים של המרצפות, וגורם להם להראות חדשות ללא צורך בהחלפה שלהן, ובכך חוסך לכם כסף רב, בשל  הצורך שלא להחליף אותן בחדשות

כך תבחרו חברת פוליש לבית
פוליש צילום: adobe

אתם אחרי שיפוץ או נכנסת זה עתה לדירה חדשה, המרצפות שלכם שבורות או מלאות בכתמים, אתם חייבים לבצע פוליש בביתכם. הפוליש מחזק את הלובן, ומעלים את הכתמים של המרצפות, וגורם להם להראות חדשות ללא צורך בהחלפה שלהן, ובכך חוסך לכם כסף רב, בשל  הצורך שלא להחליף אותן בחדשות.

הפוליש לדירה חדשה מעניק ברק ושומר על היופי של המרצפות לאורך זמן. אם זאת יש לציין כי יש מרצפות, שלא יתאים להן פוליש, ואפילו יהרוס אותן לחלוטין, אלא יתאים להם ניקיון יסודי וקרצוף בחומרים יעילים בלבד.

מהו פוליש לבית

פוליש הוא בעצם קרצוף וניקיון של המרצפות קיימים שני סוגי פוליש:

  • פוליש ווקס - הוא פוליש המשלב ניקוי בשעווה וניתן לבצע אותו כמעט על כל סוגי המרצפות.
  • פוליש קריסטל - הנעשה באמצעות מצר פלדה וחומרי הברקה פוליש מחזיק מעמד שלוש שנים, אשר יותר יקר מפוליש ווקס.

 לכן חשוב לבחור חברת פוליש שתדע להתאים את סוג הפוליש לסוג המרצפות שלכם, אז איך בוחרים חברת פוליש לבית?

אינטרנט

שיטוט באינטרנט ייתן לכם פתרון מעולה לבעיה, חפשו חברת פוליש מומלצת על ידי חברים או הסתכלו על המלצות של גולשים באתר. בדקו האם לחברה יש ניסיון בנושא, אפילו בקשו מספרי טלפון של ממליצים ושוחחו עימם לגבי טיב העבודה והצוות שלהם.

מה חשוב לדעת?

ניסיון בדקו את שנות הניסיון של החברה. חברה בעלת ניסיון של 10 שנים ויותר הם חברה שכבר מכירה את רוב סוגי המרצפות, ותדע בדיוק אלו חומרים להתאים וסוג פוליש יוכלו להתאים למרצפות שלכם.

עובדים יעילים

וודאו שהחברה נותנת שירותי פוליש לרצפה בכל הארץ דבר המבטיח לכם אפשרות לעבודה בכל תאריך שתבחרו בנוסף לכך בחברה תוכל להיות זמינות לעובדים במגוון מקומות בארץ.

מכשור מתקדם

בדקו שהחברה משמשת במכשור מתקדם בחומרי ניקיון מתקדמים ויעילים, שינקו את ביתכם באופן יעיל ומהיר במיוחד. הקפידו לבדוק שהיא משתמשת במכשור מעולה וחדיש שלא יהרוס את המרצפות שלכם.

איך תדעו איזו חברה טובה

מעבר להמלצות ישנן מספר כללים שתדעו שהחברה בה בחרתם אינה מקצועית

  • המנקה מגיע לבצע פוליש ללא כלים מתאימים עליכם לדעת שהוא אינו מקצועי
  • חברה יכולה להשתמש באופן לקוי בחומרים מקצועיים

המחיר

בדקו את המחיר אצל החברות, ואל תתפתו למחירים זולים זכרו אדם שמשתמש במחירים זולים מין הסתם אינו מקצועי כל כך המחירים לפוליש תלויים בסוג הפוליש מחיר פוליש קריסטל יעלה בין 10-15 שקלים למ"ר. פוליש ווקס יעלה בין 8-10 למ"ר פוליש אקרילי יעלה בין 8-12 שקלים למ"ר. אם אתם רוצים חברה שיש לה ניסיון בפוליש, מכשור מקצועי , עובדים מעולים בפריסה ארצית ושירות מעולה ללקוח פנו אל חברת ניקיון לבנדר לשריון התאריך המתאים לכם.

פוליש ניקוי בתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד