י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מאות אברכים עזבו את העיר

בויליאמסבורג התכנסו: מה עושים עם מצוקת הדיור

היסטוריה בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין: אלפים התכנסו ל"וועידת מצוקת הדיור" שנערך על ידי ארגון "קרן עזר" | 'בחדרי חרדים' עם סיקור ותיעוד של הכינוס

בויליאמסבורג התכנסו: מה עושים עם מצוקת הדיור
כינוס מצוקת הדיור בויליאמסבורג צילום: באדיבות המצלם

השבוע התכנסו אלפי תושבי שכונת ויליאמסבורג בברוקלין לוועידה ראשונה מסוגה, לדון על מצוקת הדיור ולמצוא פתרונות ממשיים, ותחליפים הולמים היכן לגור. 

לאור התגברות המצוקה ובפרט שבשנתיים שלש האחרונים כבר עזבו מאות אברכים את העיר למגורים חדשים דוגמות הישובים בבלומינבורג, לייקווד, גרז'י סיטי ועוד, החליטו בארגון 'קרן עזר' שעוזר בדרך כלל למשפחות במצוקה כלכלית להעמידם על הרגליים, לצאת עם הוועידה ולתת הזדמנות לתושבי וויליאמסבורג להכיר מקרוב את האופציות שיש בידם לעזוב את העיר. 

על הפקת הערב הופקד העסקן הסאטמרי ר' יואל פריד בעל משרד יחסי הציבור והפרסום "פרידקא מדיה" שהצליח להביא תחת קורת גג אחת הנציגים של כל הישובים החדשים, סוכני נדל״ן, ובזה לעזור למאות אברכים לעשות את הצעד הנכון ולמצוא דירה נאה וסביבה מכובדת שמתאימה לצרכיהם. 

הצלחת האירוע הייתה למעלה מן המשוער. למרות שזו הפעם ראשונה, הגיעו אלפים להשתתף לראות ולהיפגש, ולשמוע את הפאנלים המרתקים. 

נציג אחד הישובים החדשים מסביר, "בתחילה היינו סקפטיים באשר להצלחת הערב, סוף סוף מי שרוצה להעביר דירה כבר התקשר בעבר. אבל בסוף הלילה יצאנו עם מאות אפליקציות חדשות של משפחות שכל כך מעוניינים לעשות את הצעד הנכון, הם פשוט לא ידעו לאן לפנות ולמי להציג את כל השאלות שעמדו בפניהם כמו ענייני הקהילה, הילדים במוסדות, מתחמי קניות באזור וכו'".

סאטמר ויליאמסבורג מצוקת הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד