י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הותירה יתומים רכים

טרגדיה בקרית ספר: הגננת הלכה לעולמה

ברוך דיין האמת: הערב הלכה לעולמה האשה הצעירה מרת מרים טויל ע"ה, אם לארבעה ילדים כשהגדולה שבהם בת 14 בלבד | היתה מוכרת כגננת מסורה ואהובה | נטמנה הערב בבית העלמין סגולה בפ"ת

טרגדיה בקרית ספר: הגננת הלכה לעולמה
נרות צילום: pixabay

טרגדיה קשה הערב (רביעי) בקרית ספר שבמודיעין עילית; מרת מרים טויל ע"ה הלכה לעולמה בגיל 40 בהותירה אחריה ארבעה ילדים. כשהגדולה מביניהם, רק בת 14.

המנוחה ע"ה היא בתם של הרב יוחנן ומרת נורית עידן שיבלח"ט, המתגוררים ברח' רבי נחמן מברסלב בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוחה ע"ה, חלתה לפני כשנתיים במחלה הנוראה, אך לפני כחודשיים הודיעו לה כי היא נקייה מהמחלה ואף התגאתה בכך שניצחה את המחלה בחסדי שמים.

לפני כחודש היא חשה כי המחלה חזרה אליה ואתמול (שלישי) עברה טיפול מיוחד כדי להקל עליה את הטיפולים הבאים שתוכננו להתקיים בחו"ל, אולם בפתע פתאום קרסו כל מערכות גופה וכעבור זמן קצר השיבה את נשמתה ליוצרה, כשהיא מותירה אחריה ארבעה ילדים כשהגדולה מהם רק בת 14.

בעלה שיבלח"ט, הגאון הרב אליעזר טויל, הינו ר"מ בכמה ישיבות, ב'באר יצחק', 'שער המלך' ובישיבה נוספת בשכונת גבעת זאב לנוער נושר.

המנוחה ע"ה היתה מוכרת לרבים מתושבי העיר כגננת מסורה ואהובה, אשת חסד ומאירת פנים לכל מכריה. 

הלוויתה יצאה בשעה 22:00 מביתה ברח' שדי חמד 8 בקרית ספר לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם נטמנה לקול בכיים של בני משפחתה, ילדיה ומכריה הרבים שממאנים להאמין כי איננה עוד.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

טרגדיה גננת מודיעין עילית ברוך דיין האמת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד